Hop til indhold

Baleri

Featured Replies

Skrevet

Jeg mødte hende for en månedstid siden i Århus .. Billederne er neget præcise - også med hensyn til udstråling... vi ramte ikke hinanden rent kemimæssigt - og det kan der være mange årsager til ... min oplevelse er at hun har et meget fast program med klare regler for forløbet - og at hun styrer - så er det det man søger er hun sikkert supergod....blowjobbet var dog rigtig godt/dybt...

Skrevet

Når jag mødte hende var det på Amager, central lejlighed hvor jag mødt flere andre ungarske piger.

Skrevet
Lemac skrev, for 17 timer siden:

Når jag mødte hende var det på Amager, central lejlighed hvor jag mødt flere andre ungarske piger.

Baleri er ikke fra Ungarn, men fra Litauen.

Skrevet

Aha! Men det var på en adresse hvor jag mødt ungarske piger. Og en fra Venezuela og rn fra Grekland, nu når du siger det!:-P

Skrevet

Mødtes med Baleri i klostr.... Aarhus 

Hun ligner 100% billeder. Virker nærmest æstetisk.

Oplevelsen manglede kemi pga mine evner til at finde stedet, der gik mere eller mindre koks i alt. Men når jeg kigger på omstændigheder kunne jeg godt finde på at prøve igen. Den lejlighed jeg mødte hende i gad jeg godt eje. Den passede lige til hendes stil.

Som jeg husker det var det en høj pris. Mener 1000kr for blow.

8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.