Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aros
anders skrev, den 26/1/2019 at 17:25:

Hej derude

Jeg er nysgerrig på hende her hun er halv Thai/hollænder. Jeg synes hun er lige noget for mig.

Er billederne fake eller nogen som har kendskab til hende?

På forhånd tak

https://annoncelight.dk/showad/268536

 

Nu kalder hun sig noget andet.

Billederne kan jeg ikke finde andre steder, når jeg laver en google søgning på dem.

Hun ser spændende ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare se at komme afsted...

Jeg har lige været hos Tisha og det er hende på billederne. Tjaa også bliver hun ikke mindre smuk når hun smiler og sender dig et blik når bette kalorius får den store tur.

Hun er super sød, gode former, pænt store silikone babser og virker glad for opgaven.

Jeg kommer helt sikkert igen og du skal ikke snyde dig selv for oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 14 timer siden:

Er det den sædvanlige tusse

Det var hvad hun tilbød....

Standard 1300 for everything But this month only 1000 for everything

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede at det var et forum med anmeldelser, hvor man kan få sine spørgsmål besvaret. Ved godt i føler at i er specielle og i har fået ekstra som andre måske ikke skal regne med. men please beskriv hvad der kan forventes. vil ikke spilde mine penge på et hj hvis jeg forventer sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Schweppezz skrev, for 20 minutter siden:

Sorry det var da ikke for at være træls, kan bare ikke forstå hvorfor det skal være så hemmeligt? slet ikke nogen som ved noget?

Det står da her

LarsB skrev, for 11 timer siden:

 

Standard 1300 for everything But this month only 1000 for everything

Og ellers kan man da skrive/ringe til hende og spøarge.

Schweppezz skrev, for 4 timer siden:

Jeg troede at det var et forum med anmeldelser, hvor man kan få sine spørgsmål besvaret. Ved godt i føler at i er specielle og i har fået ekstra som andre måske ikke skal regne med. men please beskriv hvad der kan forventes. vil ikke spilde mine penge på et hj hvis jeg forventer sex. 

Jeg synes det fremgår,  at du kan forvente sex. Når det lyder 1000 for everything så betyder det også sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er forholdsvis ny på dette forum og har benyttet mig af de mange positive og gode anmeldelser, men har også erfaret at vores kære GPer opleves forskelligt og ikke leverer ens, hvilket jeg i øvrigt heller ikke gør, kemien er sku vigtig. Vores forventninger står vi selv for, ligesom de aftaler vi får stablet på benene.

Jeg vil gerne bidrage, men beholder selve sex delen for mig selv. Det kan være det kommer med tiden, så bliver dine forventer til mig også indfriet.

Men se nu at få lysten styret, her er en god mulighed og everything kører jo stadig dagen ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...