Hop til indhold
Blød-I-Knæene

Nice Sexy Emily Odense

Recommended Posts

Hej Folkens

Long Time Reader, First Time Contributor

Jeg har idag besøgt Emily, og det blev desværre ikke et match made in heaven

Link: https://annoncelight.dk/showad/268034

Havde bestilt 1 time med Anal og Megafransk og tænkte at nu skulle der knaldes igennem. Det er Emily desværre ikke så meget til, hvilket er fair nok. Hun giver nærmere en nervøs GFE og langt fra PSE, men blev desværre skuffet, da mine forventninger var et andet sted.

Pigen: Det er hende på billederne, og hun er som sådan rigtig køn, men blev modtaget af hende i en Onesie, hvor hun var nøgen inden under, så det var der for mig ikke noget pirrende over. Hun siger at hun er fra Ungarn, og er 1,65 høj, men vil vurdere hende til at være lidt mindre end det, og så er der ingen overskydende kilo.

Stedet: Blev udsat for tricket med at blive sendt til en anden adresse først, hvor man så skal vente og blive set an af hende, og måske nabolaget, inden man bliver ledt hen til det rigtige sted. Hun deler lejligheden med en anden pige, og hvis man kigger på AL kan man nok godt regne ud hvem. Stedet er ikke så stort, og man kan høre hvad der foregår, det er lidt et minus for mig.

Sexen: Det blev ikke en fantastisk oplevelse. Blowjobbet var ok, men dog så langsomt, at man hurtigt mistede begejstringen i underlivet når hun stoppede. Analsex blev der ikke noget af, kunne selv gøre min pik hård og klar med hånden, men hun var løbet tør for glidecreme, så penetration af hendes røv var umuligt, og hun ville ikke i Doggy position. Jeg har en rimeligt gennemsnitlig pik, men ved det almindelige samleje havde hun en hånd nede ved hendes fisse hele tiden så min pik ikke kunne komme så dybt ind. Jeg er med på at det skal være behageligt for begge, men føler jeg kom til at betale for noget jeg ikke selv havde lyst til. Hun skal dog have ros for at tage ladningen i munden som en champ, og under det indledende blowjob kildede hendes hår min kugler under hendes op-ned bevægelser med hovedet.

Gentagelsesfare: Nej, ikke for mig. Jeg er sikker på at nogle derude kan have rigtigt gode oplevelser med hende, men det var bare ikke for mig. Hun tilbød ikke at give penge tilbage for analsexen der ikke skete, jeg spurgte heller ikke selv, men føler dog at det kunne have været en fin ting for hende at gøre. Jeg var ude af døren efter 40 min, så føler mine penge kunne have været brugt bedre, deri ligger der dog også skyld hos mig selv. Hun er her til d. 2 Februar

 

PS. Selv om det er min første anmeldelse herinde, så har jeg besøgt adskellige glædespiger, og har også haft rigtigt gode oplevelser med Samantha, Amalie Doll og Maja hos Skibhuspigerne

god lørdag allesammen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 18 timer siden:

Tak for anmeldelsen. 

Havde hende lidt i tankerne som "offer" for mit næste besøg, men tror da lige jeg overvejer en ekstra gang...

God weekend herfra.

Ja med en slambert i vores størrelses orden, tror jeg hellere vi må skåne den stakkels pige.

Havde ellers også småforelsket mig i hendes billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...