Hop til indhold
newbieaarhus

500 kr full service real blondine sex bomb kolding VIRKELIG??

Recommended Posts

newbieaarhus skrev, for 7 minutter siden:

For godt til at være sandt, ikke sandt?

Pigerne fra billederne er smukke. Hvorfor skulle hun tilbyde service til 500 kroner? Hahaha 

https://annoncelight.dk/showad/267795

Har du eller andre anmeldt for falske billeder og er annoncelight super hurtige til at reagere (indenfor 3 minutter efter din post) :lol:

Nej pigen selv eller hendes bagmand må have været med på sidelinjen for nu er der i hvert fald ingen billeder i annoncen........men hun indså måske at hun havde sigtet lidt for højt og det risikerede at blive en boomerang :lol:

(Tilføjelse: ser lige at jeg rent faktisk anmeldte igår aftes. Men billederne må jo have været på siden trådstarter spørger til dem....)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

Har du eller andre anmeldt for falske billeder og er annoncelight super hurtige til at reagere (indenfor 3 minutter efter din post) :lol:

Nej pigen selv eller hendes bagmand må have været med på sidelinjen for nu er der i hvert fald ingen billeder i annoncen........men hun indså måske at hun havde sigtet lidt for højt og det risikerede at blive en boomerang :lol:

(Tilføjelse: ser lige at jeg rent faktisk anmeldte igår aftes. Men billederne må jo have været på siden trådstarter spørger til dem....)

Efter du nævnte at hendes billeder var falske er der så kommet nye op om De så er ægte godt spørgsmål :D

Tror hun er en af de mange på bjælderbæk kælderen og de tager 400-500kr for 15min men så kommer der tillæg til alt andet.. der er lidt blandede anmeldelser om dem herinde du kan søge efter

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigsize skrev, for 4 timer siden:

Efter du nævnte at hendes billeder var falske er der så kommet nye op om De så er ægte godt spørgsmål :D

Tror hun er en af de mange på bjælderbæk kælderen og de tager 400-500kr for 15min men så kommer der tillæg til alt andet.. der er lidt blandede anmeldelser om dem herinde du kan søge efter

igen billeder lige nu :lol: - men hvis man skifter sådan så er chancen for at de er ægte nok ikke ret stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes da en del  fake i blandt øst arbejdere . prøvede selv at få en aftale med en smuk pige , endte så lige hos en tandlæge , heldigvis lukket lol. syntes at se hun florerer på flere annoncer samtidig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...