Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været forbi disse. 

https://annoncelight.dk/showad/258401

Ved ikke om jeg er født under en heldig stjerne, eller ham der oppe syntes det var på tide at jeg fik en ordentlig pige. Jeg er hvert fald glad for jeg kørte der forbi. 

Du bliver mødt af Mutter selv, som du også aftaler priser med. Ok priser og er standart. 

Hun kaldte på skønheden, og det er hun. 

En lækker lille sag, hvor der ikke sidder et gram forkert. Billederne taler for sig selv, og er taget på stedet i bollerummet. 

Ikke helt galt med 26 år. +\-

Hun er lige ankommet fra Amager idag, og taler ikke dansk. Hun nævnte hun ville prøve dette erhverv, og se om hun kunne tjene lidt penge her i Snedsted. 

Højde vil jeg skyde til omkring 165 cm. Ikke over 45 kg, og intet løst nogen steder. Bryster omkring 65B. 

Men rigtig ungpige krop, som jeg har sukket efter længe. Hun er glat, og ikke mindst stram uden nogen problemer. 

Faste bryster som stritter lige ud i vejret. Perfekte efter min mening. 

Sexen er over middel, dog er prøvet bedre. Men ikke dårlig på nogen måde. Hun er så slank og lækker, at man næsten bliver helt besat af hende. Ansigt er middel, og ikke grim på nogen måder. 

Bj er okay, men hun bruger sine hænder og finger en del på kuglerne og tæt på anus. Man kan uden brok, rører hende over alt, samt lege med missen mens der gives bj. 

Efter mit besøg snakkede vi lidt, og hun undskyldte hvis jeg følte hun var lidt uerfaren. Hun er helt ny i faget, og seriøst uspoleret. 

Så venner, se bare at komme afsted. Kan kun anbefale hende, og besøger hende gerne igen om et par dage. 

Man skal lede langt efter sådan en ungpige krop, og så hun super sød og uskyldig. 

Dejligt at starte weekenden med sådan en oplevelse. 

God weekend :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, den 26/1/2019 at 12:24:

Få du hende sendt til Østjylland så skal vi nok få hende "oplært" :)

Det er jeg godt igang med selv. Så får man det jo også som man vil have det. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, den 3/2/2019 at 15:56:

Du skrev strittende B bryster, er de den ægte slags..? 

 

Ja hun har de dejligste faste ungpigebryster. Naturlige. Hun er helt uspoleret og er ret sikker på hun er helt ny i branchen. 

Nok det tætteste man kommer på en jumfru i denne branche. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...