Hop til indhold
Landsbytossen

fredags blowjob af en fræk ung kvinde nær Taulov

Recommended Posts

newbieaarhus skrev, for 10 minutter siden:

meget lille info om hendes annonce .... et foto ...

Ja nemlig. Det kunne være rart med lidt erfaringer fra andre, der evt. har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror faktisk det er den samme pige som huserede omkring Middelfart. Som gjorde det i at mødes i biler. Hvor hendes chauffør så skrev nummerplade numre op. Noget med en voldtægtssag osv. 

Har haft fornøjelsen en gang så, hvor jeg lejede et motelværelse i Middelfart (Medio Motal) syntes ikke det var den store vilde oplevelse. Hun var desuden mere trunteagtig, end hun skrev i annoncen dengang. Men kan jo have ændret sig siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 16 timer siden:

Use the money on a city tour instead. She pictures herself that she is naughty and good. But she's pissing boring. 

Hvad forventer du for 500 kr og 800 kr i en time? Pigen er ikke bare buttet. Hun er fed.

Blowjob 500 med slug 600( kom i Mund) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbieaarhus skrev, for 23 minutter siden:

Hvad forventer du for 500 kr og 800 kr i en time? Pigen er ikke bare buttet. Hun er fed.

Blowjob 500 med slug 600( kom i Mund) :lol:

Der står ikke at en time koster 800. Mon ikke det er en cocktail el en halv time.

Mine priser er nogenlunde det samme og jeg er også en frodig dame, men det betyder ikke dårlig service du.

kan se at du ikke har skrevet andet end negativtive bemærkninger  herinde..:blink:

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om pigen er slank eller buttet, har da ingen sammenhæng til den oplevelse og service hun giver

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge frodige Ida 

Og som hun selv skriver så er hun frodig ( lige som jeg kan lide kvinder )

Men som jeg har skrevet i en anden anmeldelse har jeg seriøst aldrig fået så vildt godt deeptroath før, som det frodige Ida giver :rolleyes:

Hvis prisen skulle matche den service man får skulle frodige ida's priser være meget højere

Så det er jeg glad for de ikke er, jeg er bange for jeg ikke havde råd til at betale hvad det burde koste.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frodige Ida beskriver meget godt hvad mit indlæg har med det at gøre

Det var newbieaarhus's kommentar om at "hvad forventer du" og "pigen er ikke bare buttet, hun er fed"

Der fik mig til at komme med min erfaring/oplevelse

Når jeg læser sådanne kommentarer opfatter jeg det som om buttede kvinder skulle være mindre værd og give dårligere sexoplevelser

Sådan er det bestemt ikke hverken med de kvinder som er GP eller de kvinder som ikke er.

Jeg ved at vi har forskellige præferencer til om kvinden skal være slank eller buttet mv. Og der er jo heldigvis mange forskellige kvinder, så vi alle kan få opfyldt vores ønske/drøm vedr det.

Men mit tidligere indlæg viser tydeligt at buttede/frodige kvinder bestemt ikke er mindre værd eller giver dårligere oplevelser når man besøger dem.

Hvis man skulle have fået en dårlig oplevelse hos en GP skulle man måske se indad

Hvis man fx møder op og betaler lidt penge og derefter tror at ens gavtyv er Guds gave til kvinden, og hun skal forgude den for lidt kr. Mens man samtidig udstråler at hun af en eller anden grund er mindre værd.

 

Redigeret af Fræk-mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...