Hedonis 943 Skrevet 25. Januar, 2019 Jeg må undres over visse mænds visdom. Faldt over en annonce hvor en mand søger en kvinde han må fiste. Og hvem egner sig bedst til det..... https://annoncelight.dk/showad/205678 Citat Der søger jeg en slank pige ( ok med lidt buttet max 75 kg) mellem 18-35 år... Der kan modtage en hel hånd fiste ind i fisse.. Det er nemt at fiste når du har født et barn før eller er husmor, er super sutteglad, sygdomsfri...og er fra jylland eller fyn... Bare så I ved det! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅbyhøjMand 193 Skrevet 25. Januar, 2019 Alle ved, at husmødre er velegnede til at fiste. Udearbejdende kvinder, derimod. Det er bare no-go... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 25. Januar, 2019 nu søger han kun en slank/ buttet kvinde som han må fiste for 7000kr, men er sutteglad og sygdomsfri, hvad mon mere han pønser på? Knep uden gummi? Blowjob? hvis det er tilfældet, så læg da lige den pik dobbelt bagefter, for det fisse er da godt udblokket bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 943 Skrevet 25. Januar, 2019 Sødtøs skrev, for 39 minutter siden: hvis det er tilfældet, så læg da lige den pik dobbelt bagefter, for det fisse er da godt udblokket bagefter Jeg har faktisk prøvet det engang med en kvinde der kunne tage en gigantisk dildo. Der er god plads bagefter, men det var overraskende lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Januar, 2019 Sødtøs skrev, for 1 time siden: hvis det er tilfældet, så læg da lige den pik dobbelt bagefter, for det fisse er da godt udblokket bagefter Jeg er så heldig at min fisse trækker sig sammen igen efter fist, nok fordi jeg er over sidste salgsdato og tilmed buttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jeg er så heldig at min fisse trækker sig sammen igen efter fist, nok fordi jeg er over sidste salgsdato og tilmed buttet. Det tror jeg faktisk de fleste fisser gør - ikke kun hos de buttede. Faktisk har jeg haft udvidet missen en hel del på min kvinde, for derefter at lege andre lege, og så til sidst at finde en dejlig tæt oplevelse om pikken. Og hun er dejlig flot slank, så tror ikke det har noget med volumen at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Det tror jeg faktisk de fleste fisser gør - ikke kun hos de buttede. Faktisk har jeg haft udvidet missen en hel del på min kvinde, for derefter at lege andre lege, og så til sidst at finde en dejlig tæt oplevelse om pikken. Og hun er dejlig flot slank, så tror ikke det har noget med volumen at gøre Du kunne med god grund ikke læse min ironi i mit indlæg, så ja de fleste skeder trækker sig sammen, både på unge, modne og ældre uanfægtet om de er tynde, slanke, normal, buttede eller svært overvægtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg