Hop til indhold
Hedonis

Mand søger kvinde at fiste, men hvem kan bedst klare det?

Recommended Posts

Jeg må undres over visse mænds visdom. Faldt over en annonce hvor en mand søger en kvinde han må fiste. Og hvem egner sig bedst til det..... https://annoncelight.dk/showad/205678

Citat

Der søger jeg en slank pige ( ok med lidt buttet max 75 kg) mellem 18-35 år... Der kan modtage en hel hånd fiste ind i fisse.. Det er nemt at fiste når du har født et barn før eller er husmor, er super sutteglad, sygdomsfri...og er fra jylland eller fyn...

Bare så I ved det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu søger han kun en slank/ buttet kvinde som han må fiste for 7000kr, men er sutteglad og sygdomsfri, hvad mon mere han pønser på? Knep uden gummi? Blowjob?

hvis det er tilfældet, så læg da lige den pik dobbelt bagefter, for det fisse er da godt udblokket bagefter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 39 minutter siden:

hvis det er tilfældet, så læg da lige den pik dobbelt bagefter, for det fisse er da godt udblokket bagefter

Jeg har faktisk prøvet det engang med en kvinde der kunne tage en gigantisk dildo. Der er god plads bagefter, men det var overraskende lækkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sødtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  er  så  heldig  at min  fisse  trækker  sig  sammen igen  efter  fist, nok  fordi jeg  er  over  sidste  salgsdato  og  tilmed  buttet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  er  så  heldig  at min  fisse  trækker  sig  sammen igen  efter  fist, nok  fordi jeg  er  over  sidste  salgsdato  og  tilmed  buttet.  

Det tror jeg faktisk de fleste fisser gør ;) - ikke kun hos de buttede. 

Faktisk har jeg haft udvidet missen en hel del på min kvinde, for derefter at lege andre lege, og så til sidst at finde en dejlig tæt oplevelse om pikken. Og hun er dejlig flot slank, så tror ikke det har noget med volumen at gøre ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det tror jeg faktisk de fleste fisser gør ;) - ikke kun hos de buttede. 

Faktisk har jeg haft udvidet missen en hel del på min kvinde, for derefter at lege andre lege, og så til sidst at finde en dejlig tæt oplevelse om pikken. Og hun er dejlig flot slank, så tror ikke det har noget med volumen at gøre ;) 

Du  kunne  med  god  grund  ikke  læse  min  ironi  i mit  indlæg,  så  ja  de  fleste  skeder  trækker  sig  sammen,  både  på unge, modne og  ældre uanfægtet  om  de  er tynde, slanke,  normal, buttede  eller  svært overvægtige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...