Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg besøgte i går nystartede Amalie hos SG. Hun har vist ikke haft så mange vagter endnu, så var spændt på, hvad det var for en oplevelse, der ventede mig.

Ind af døren træder en virkelig køn pige. Langt, glat mørkt hår og kønne øjne. Alderen passer nok meget fint omkring starten af 20'erne.

I hendes annonce står hun til at være 156, men med et par hæle virkede hun - ikke overraskende - væsentlig højere.

Fra start af vores seance var hun nærværende, var ikke bange for øjenkontakt og virkede ok afslappet af en nybegynder at være. Det virkede som om, at jeg selv var nødt til at tage det meste af initiativet selv, hvilket dog ikke generer mig, men det skal man lige være opmærksom på.

Amalies bryster er af forholdvis nyere dato. Her skal man lige vide, at hun stadig har lidt tape siddende under brysterne - gætter på at det er for at beskytte arrene. Det generede dog ikke mig det store, og det er virkelig et sæt store, flotte bryster hun har fået lavet. Kan dog forestille mig, at det ville være turn-off for nogen med tapen - så hvis det er tilfældet ville jeg nok lige vente lidt med at besøge hende.

Alt i alt et godt besøg, og hun har bestemt potentiale til at blive en stjerne, hvis hun formår at beholde nærværet og samtidigt få bygget lidt mere initiativ på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...