Hop til indhold
Guest Knajten

Oktober Besøg

Recommended Posts

Guest Knajten

Hejsa Folks

I starten af måneden var der jo GB på Valhalla med Sabina og Liderlige Line

og det var som sædvanligt rigtigt godt og jeg fik en superbehandling af begge tøser

Sabina er altid suveræn til at sutte og knalde, uhm når hun sætter sig på hug over

miniknajten og giver den en heftig omgang, så går det hurtigt galt. Også Line er i Topklasse

så jeg ser frem til næste gb med de 2 i November! - www.valhallapigerne.dk

Derefter midt i måneden traf jeg en aftale med Susanne fra www.legelysten.dk

og som sædvanlig fik jeg en lækker omgang Nuru Gel, det er skønt når Susanne

glider overalt på kroppen og som afslutning en lækker slikketur på miniknajten og en

forrygende omgang ridning i mesterklasse uhmmm

Senere samme dag besøgte jeg Vanessa www.star-babes.eu og genkendelsens glæde

var stor hun hilste omgående på miniknajten og det kunne han lide, han knejste og

vi måtte ind på lagnerne hvor hun forkælte ham lidt mere, derefter måtte han en tur op i

hendes liderlige grotte og det holdt ham ikke til så længe.. Og hende skal jeg også snart se

igen..

Idag fik jeg så en aftale med Salina i Horsens hun har fået sit eget lille sted

i en sidegade til Nygade og som altid fik vi en lille sludder og en kop kaffe

og derefter måtte vi jo til det sjove, Salina er rigtig god til med munden at varme Miniknajten

op til dåd, derefter fik han en ridetur hvor hun sidder på hug og et bette møs eller 2

kan det også blive til, derefter rundt og en tur i missionæren, hvorefter jeg lige måtte

ned og smage på missen, uhm hun er lækker, derefter igen missionæren hvor jeg

exploderede.

Jeg aftalte at jeg en dag ringer og får en aftale på 1 time og så har en kammerat med

vi skal så dele hende og på skift kneppe og sutte og hygge os med hende...

Ja det er min tid gået med mens I andre herinde tjatter osv, jeg skal også snarest ha besøgt

Nikita igen så jeg kan få nok et kryds på min besøgsrate, jeg får jo nr 10 besæøg gratis

det håber jeg at nå til næste år..

Ha en god dag og ses i på Valhalla igen d 7 November eller hvad..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Knajt!

Forrygende indlæg, du der severe.. :) Du giver den fandme gas.. Det må jeg sige. :o

Har du lige hævet dit efterløns bidrag..? For sikken en misundelsesværdi turne, du har været på.. :)

Det er mit indtryk at, pigerne er valgt med kvalitet for øje.. Lige min smag. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt

Tak for nogle gode anmeldelser - sikke en oktober.

Hva med Salina pigen er blæs hos hende med eller uden gummi? Eller med gummi på tutten?

Personlig foretrækker jeg piger som ikke tilbyder blæs uden gummi. Men det er jo en smag sag:-)

Hun ser ud til at have en super fræk krop.

Mvh Hugo C

Ps venter i spænding på at høre om din november:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...