Hop til indhold
Guest Thebackpacker

Maria din gudinde

Recommended Posts

Guest Thebackpacker

Hej Alle 

Igår besøgte jeg en sød pige i Middelfart 

Jeg bestilte en time til 1600kr, gjorde mig klar og kørte afsted til aftalte adresse.

Jeg havde længe set hendes annonce på annoncelight og synes hendes billeder var frække, og tog mig sammen til at besøge hende.

Jeg ankom til stedet og fik nærmere at vide hvor det var og blev modtaget af en hammer flot pige og ikke mindst en fræk lille sag.

Jeg vil ikke nærmere komme ind på deltaljerne men i har noget at glæde jer til hvis i besøger hende Maria din gudinde

Hun er virkelig meget nærværende og ikke mindst oser af at ville give “os” en god oplevelse, undskyld men der mærker man virkelig suset i de danske piger.

Der er kun et og sige - kom så afsted drenge....

https://annoncelight.dk/profile/Maria+Din+gudinde

Redigeret af Thebackpacker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thebackpacker skrev, den 24/1/2019 at 21:56:

Hej Alle 

Igår besøgte jeg en sød pige i Middelfart 

Jeg bestilte en time til 1600kr, gjorde mig klar og kørte afsted til aftalte adresse.

Jeg havde længe set hendes annonce på annoncelight og synes hendes billeder var frække, og tog mig sammen til at besøge hende.

Jeg ankom til stedet og fik nærmere at vide hvor det var og blev modtaget af en hammer flot pige og ikke mindst en fræk lille sag.

Jeg vil ikke nærmere komme ind på deltaljerne men i har noget at glæde jer til hvis i besøger hende Maria din gudinde

Hun er virkelig meget nærværende og ikke mindst oser af at ville give “os” en god oplevelse, undskyld men der mærker man virkelig suset i de danske piger.

Der er kun et og sige - kom så afsted drenge....

https://annoncelight.dk/profile/Maria+Din+gudinde

Du behøver da ikke undskylde, for man mærker da så sandelig også suset i de udenlandske piger plus lidt til, hvis man betaler sådan en pris :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sss skrev, den 12/6/2019 at 18:41:

Er der nogle der ved om denne søde pige er stoppet? 

Mvh Simon 

Da artiklen er ca et halvt år gammel er hun nok rejst videre. Bortset fra nogle ganske få piger,  så er  pigerne sjældent mere end en uge af gangen det samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 10 timer siden:

Da artiklen er ca et halvt år gammel er hun nok rejst videre. Bortset fra nogle ganske få piger,  så er  pigerne sjældent mere end en uge af gangen det samme sted.

Det er jeg helt med på. Men ved hun med mellemrum kom til Aarup og havde nogle faste vagter i Randers i Laksegade. Hendes profil på al er slettet og på hjemmesiden for stedet i Randers er hun også væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...