Hop til indhold
GPLOVER

Latina massage

Recommended Posts

Jeg har undret mig lidt over denne annonce fra brasilianske massagepiger. De er begyndt at tilbyde noget de kalder for "Hot body to body massage" til 1500 for en time. Hvad er forskellen mellem almindeligt B2B med HJ for 1000 og Hot B2B til 1500 kr. Jeg har spurgt hende, men hun ville ikke svare mig i tlf, så jeg har ikke besøgt hende.

Nogle som har prøvet det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for et stykke tid siden, og hot betyder med fransk. De tilbyder jo ikke sex, så nok derfor de ikke siger noget i tlf.

Det er s... da sex at få den suttet af, ikk???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det også i mit hoved, men ikke alle massage steder. Hvis man læser nogle af trådene om Thai, (eller forsøger sig lidt frem) vil man opleve (har jeg selv i hvert fald) at der tit står "ingen sex tilbydes" og så kan man alligevel slippe afsted, med minimum en Happy ending, og nogle gange mere. For det meste for en ekstra betaling :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der står "ingen sex tilbydes" og der alligevel tilbydes happy ending eller mere, kunne det være det var for at Politi og Skat, ikke skulle kommer rendene i tide og utide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er der tale om et røgslør.

Der er for det første prisen. Intetsteds koster selv professionel massage tilnærmelsesvis dette beløb, og for det andet er der billederne. Hvis det var en almindelig "artig" forretning, ville det være højst mærkværdigt, hvis pigen viste sig i den påklædning og i disse positurer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...