Hop til indhold
Treesome

Coco Cara,. For dårligt

Recommended Posts

Guest Sparkster

Seriøst? Skælder du ham/hende ud over at DU ikke kunne komme til tiden? 

Det er surt når en aftale glider for en, men det er dig det er gået galt for?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en god oplevelse med Coco. Mit problem var ikke, at jeg ikke var der til tiden, men at hun var lang tid om at svare på mine beskeder, da jeg først var kommet frem til hendes lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har generelt gode anmeldelser. Har ikke formået at lave en aftale selv - trods flere ihærdige forsøg. Det forlyder at kommunikationen med hende kan være en udfordring. Det er jeg helt enig i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen dog ....jamen dog....Nu skal den unge dame også svines til fordi hun aflyser en aftale, da en kunde ikke kan overholde tiden...tsk tsk...ja hvorfor ikke.....Så må vi vist helt ned i panelhøjde og forklare den utilfredse kunde at Coco er en af den flotteste Ladyboys  som p.t er i Danmark og er derfor meget populær, hvilket jo taler sit tydelige sprog, idet hun har været i Århus meget længe og det er ikke normalt. Hvis hun skal gøre sit arbejde ordentlig skal kunden møde op til tiden, idet hun formentlig har et stramt tidsskema og hvis hun skærer 8 minutter af i den anden ende bliver hun jo formentlig også svinet til....Dit indlæg er bare ikke iorden. Ladyboys vil meget gerne tituleres hun...miss..mrs....idet de asiatiske LB's har i årtier forsøgt at fået indført at de bliver en kvinde i deres pas, men hidtil forgæves. Nu kommer hun til Odense på mandag ....så nu er det deres tur til at få glæde af denne yderst yndige dame....

Og til frækkert og alle de andre som spørger og spørger og spørger..start da bilen op og kom i gang....alle kunder er forskellige ...nogen lugter og nogen har kunstige tænder andre kommer fra en bruser ....pigerne tænder helt forskelligt på kunderne....så vil man have en ordentlig svar  - skal man selv tage et initiativ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
dentaknemmelige skrev, for 15 minutter siden:

Dit indlæg er bare ikke iorden. Ladyboys vil meget gerne tituleres hun...miss..mrs....idet de asiatiske LB's har i årtier forsøgt at fået indført at de bliver en kvinde i deres pas, men hidtil forgæves. 

 

Det virker lidt hult,når man kalder sig en Lady"boy" og samtidig kun vil tiltales hun,miss eller mrs:huh:

Men som trådstarter,så har jeg det også lidt tungt med at skulle kalde ham en hun før der findes en medfødt fisse dernede:)

Af ren nysgerrighed,er man så bi eller homoseksuel,hvis man besøger en Ladyboy?

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har absolut ikke svinet Ham/hende til (læs blot mit indlæg igen) 

Mht hvordan man tiltaler en ladyboy....ja læs lige ordet "Ladyboy" de bruger selv en kombination af kvinde/dreng når de omtaler sig selv, så mon ikke de har det helt ok med at jeg og andre skriver ham/hende når vi omtaler vedkommende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Enzo L'uri skrev, den 2.2.2019 at 21:25:

Det virker lidt hult,når man kalder sig en Lady"boy" og samtidig kun vil tiltales hun,miss eller mrs:huh:

Men som trådstarter,så har jeg det også lidt tungt med at skulle kalde ham en hun før der findes en medfødt fisse dernede:)

Af ren nysgerrighed,er man så bi eller homoseksuel,hvis man besøger en Ladyboy?

Enzo

Jeg tror sku blot man er sexuel nysgerrig. ! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok om det. 

Hun er i Odense nu!! Av av hvor ville jeg gerne besøge hende hvis kalenderen kan sige god for det i denne uge. Kan ikke helt se hendes en venlig sjæl der kan hjælpe med hendes priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jambajamba skrev, den 5/2/2019 at 10:49:

Nok om det. 

Hun er i Odense nu!! Av av hvor ville jeg gerne besøge hende hvis kalenderen kan sige god for det i denne uge. Kan ikke helt se hendes en venlig sjæl der kan hjælpe med hendes priser?

Da jeg besøgte hende, var det til en pris på 1500,- for godt og vel en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 18 timer siden:

Hendes priser er 30min 1000kr og 1 time 2000 kr ;) 

vil det ikke være fair overfor Cara at starte et nyt indlæg med en ny overskrift - det er jo åbenbart ikke alle der synes hun er dårlig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...