Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde her til morgen/formiddag den rigtig store fornøjelse af et besøg af LækkerHaps, som har en profil her på siden. 

 Op til besøget havde vi en rigtig behagelig, og til tider fræk kommunikation, der gik lige nogle dage, før jeg kunne få planlægningen til at passe. 

Om LækkerHaps kan jeg kun sige, at hun virkelig er en LækkerHaps, hun har en rigtig velformet krop, nogle rigtig lækre bryster og en lækker fast røv, hun er mega fræk og liderlig at være sammen med, og kan næsten ikke få pik nok, det var på intet tidspunkt akavet eller noget i den retning, vi vidste jo også begge to hvad det handlede om, hun har en rigtig smuk og stram fisse, som min pik havde glædet sig rigtig meget til at møde, behøver jeg at skrive mere ? 

Jeg kan kun anbefale jer at lave en aftale med LækkerHaps, hun er mega fræk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgM
Gumbas skrev, for 20 timer siden:

Jeg havde her til morgen/formiddag den rigtig store fornøjelse af et besøg af LækkerHaps, som har en profil her på siden. 

 Op til besøget havde vi en rigtig behagelig, og til tider fræk kommunikation, der gik lige nogle dage, før jeg kunne få planlægningen til at passe. 

Om LækkerHaps kan jeg kun sige, at hun virkelig er en LækkerHaps, hun har en rigtig velformet krop, nogle rigtig lækre bryster og en lækker fast røv, hun er mega fræk og liderlig at være sammen med, og kan næsten ikke få pik nok, det var på intet tidspunkt akavet eller noget i den retning, vi vidste jo også begge to hvad det handlede om, hun har en rigtig smuk og stram fisse, som min pik havde glædet sig rigtig meget til at møde, behøver jeg at skrive mere ? 

Jeg kan kun anbefale jer at lave en aftale med LækkerHaps, hun er mega fræk ;)

Hun er helt bestemt en lækker og fræk kvinde og helt klart alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...