Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. Januar, 2019 Er det kun mig som synes at vi burde hylde vores allesammens herre landshold i håndbold,, de har sgu leveret varen indtil nu, og vundet ALLE kampene hidtil, men nu venter nok det allersværeste hold af dem alle,,, Frankrig men hvorfor skal de spille den i Tyskland? Troede at dette VM blev afholdt i DK,, Nogen af de lidt mere garvede sportsentusiaster som kan give en god forklaring herom, og hvad hvis DK går hele vejen skal de så tilbage og spille finalen her i DK,,? Pft,,,, selv er jeg ikke den store sportsfanatiker,,, er mere til lomme - billiard,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 24. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, Lige nu: Er det kun mig som synes at vi burde hylde vores allesammens herre landshold i håndbold,, de har sgu leveret varen indtil nu, og vundet ALLE kampene hidtil, men nu venter nok det allersværeste hold af dem alle,,, Frankrig men hvorfor skal de spille den i Tyskland? Troede at dette VM blev afholdt i DK,, Nogen af de lidt mere garvede sportsentusiaster som kan give en god forklaring herom, og hvad hvis DK går hele vejen skal de så tilbage og spille finalen her i DK,,? Pft,,,, selv er jeg ikke den store sportsfanatiker,,, er mere til lomme - billiard,, Årsagen til at kampene spilles i Tyskland og Danmark kender jeg ikke, jeg gætter på at det har en del med penge at gøre og logistik og infrastruktur, i Tyskland er håndbold en stor og pengetung sport, modsat Danmark. Og ja drengene fortjener al hyldest for deres fine indsats. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. Januar, 2019 Læste lige at finalen spilles i Boxen, Herning på søndag, så må vi jo lige krydse alt for vores danske drenge, at de så også spiller den og ikke bare bronzekampen,,, Ja du har nok ret i det med økonomien,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wouldloveto 89 Skrevet 24. Januar, 2019 Danmark og Tyskland deler værtsskabet for VM-slutrunden.. Derfor er halvdelen af kampene spillet i Tyskland, også semifinalerne.. Bronze og guldkampene bliver spillet i DK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. Januar, 2019 Ok takker for fyldig information,,,, God kamp drenge,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg