Hop til indhold

Kom så Daaaanmark

Featured Replies

Skrevet

Er det kun mig som synes at vi burde hylde vores allesammens herre landshold i håndbold,, de har sgu leveret varen indtil nu, og vundet ALLE kampene hidtil, men nu venter nok det allersværeste hold af dem alle,,, Frankrig men hvorfor skal de spille den i Tyskland? 

Troede at dette VM blev afholdt i DK,, 

Nogen af de lidt mere garvede sportsentusiaster som kan give en god forklaring  herom, og hvad hvis DK går hele vejen skal de så tilbage og spille finalen her i DK,,? 

Pft,,,,

selv er jeg ikke den store sportsfanatiker,,, er mere til lomme - billiard,, :)

Skrevet
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Er det kun mig som synes at vi burde hylde vores allesammens herre landshold i håndbold,, de har sgu leveret varen indtil nu, og vundet ALLE kampene hidtil, men nu venter nok det allersværeste hold af dem alle,,, Frankrig men hvorfor skal de spille den i Tyskland? 

Troede at dette VM blev afholdt i DK,, 

Nogen af de lidt mere garvede sportsentusiaster som kan give en god forklaring  herom, og hvad hvis DK går hele vejen skal de så tilbage og spille finalen her i DK,,? 

Pft,,,,

selv er jeg ikke den store sportsfanatiker,,, er mere til lomme - billiard,, :)

Årsagen til at kampene spilles i Tyskland og Danmark kender jeg ikke, jeg gætter på at det har en del med penge at gøre og logistik og infrastruktur, i Tyskland er håndbold en stor og pengetung sport, modsat Danmark. Og ja drengene fortjener al hyldest for deres fine indsats.

Skrevet
  • Author

Læste lige at finalen spilles i Boxen, Herning på søndag, så må vi jo lige krydse alt for vores danske drenge, at de så også spiller den og ikke bare bronzekampen,,, B)

Ja du har nok ret i det med økonomien,, 

Skrevet

Danmark og Tyskland deler værtsskabet for VM-slutrunden.. Derfor er halvdelen af kampene spillet i Tyskland, også semifinalerne.. Bronze og guldkampene bliver spillet i DK

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.