Hop til indhold
Rambuk

Angkor Wellness // Cherry

Recommended Posts

Link: Angkor Wellness

Er lige kommet retur efter en skøn tur hos Cherry. Hun er super sød og smuk med en total lækker slank krop og et par perfekte B/C skåls bryster, der sidder lige i skabet. Massagen var pænt standard og det skal lige nævnes, at jeg har kæmpet med en ordentlig omgang influenza, så var lidt "slap" og træt. Efter den obligatoriske massage bestilte jeg et HJ (var for træt til andet) og det mestre hun altså virkelig godt. God teknik og ingen hastværk. Efter lidt tid kunne hun godt mærke jeg var lidt udkørt og det kunne komme til at var for evigt, hvis hun ikke gjorde noget, lagde hun sin skønne krop ind over mig i en 69'er. Jeg fik slikket godt og grundigt og der kom langsomt mere og mere liv i kalorius. Da der var gået en times tid i alt listede jeg lige en finger op i hul 2 og så skal jeg love for det gik hurtigt. 4-5 ryk og jeg kom med et kæmpe smil. Hun har altså en lækker røv den pige og var tydeligvis ikke sart på den front. Den skal helt sikkert udforskes endnu mere næste gang. Det var hendes første dag på arbejde i DK, så hun var selvfølgelig lidt forsigtig, men jeg skal helt sikkert besøge hende igen og lur mig om ikke hun bliver en sand djævel, når først hun har været her et stykke tid og vænnet sig til det danske klima.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

"og det skal lige nævnes, at jeg har kæmpet med en ordentlig omgang influenza," skriver du.

Man må så håbe at alle dine baciller har forladt dit luxuslegeme inde du frekventerede skøgen, så hun ikke er blevet smittet, og dermed smitter os andre.

Og så håber jeg for dig, at hendes tarmkanal var ren, så du ikke render rundt med rester af hendes afføring under neglene.

Tak for anmeldelsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 24/1/2019 at 17:58:

 

"og det skal lige nævnes, at jeg har kæmpet med en ordentlig omgang influenza," skriver du.

Man må så håbe at alle dine baciller har forladt dit luxuslegeme inde du frekventerede skøgen, så hun ikke er blevet smittet, og dermed smitter os andre.

Og så håber jeg for dig, at hendes tarmkanal var ren, så du ikke render rundt med rester af hendes afføring under neglene.

Tak for anmeldelsen :)

Jeg er skam renheden selv og ventede pænt på at influenzaen var helt væk. Som jeg skriver "har kæmpet", altså datid. Hun var skam fin ren og nu er det jo ikke sådan at jeg jager fingeren helt i bund, blot lidt pirring i åbningen, som jo for det meste er risikofri zone. Var en tur i kælderen og bade bagefter og der fik den finger lidt ekstra kærlighed :-) Om nogen bliver smittet af det ene eller det andet i den her tid kommer nok mere and på om bageren har nyst på dit langangsbrød, du køre bus med 20 syge, deler kaffe og krus med 10 kollegaer osv. osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, for 16 timer siden:

Jeg er skam renheden selv og ventede pænt på at influenzaen var helt væk. Som jeg skriver "har kæmpet", altså datid. Hun var skam fin ren og nu er det jo ikke sådan at jeg jager fingeren helt i bund, blot lidt pirring i åbningen, som jo for det meste er risikofri zone. Var en tur i kælderen og bade bagefter og der fik den finger lidt ekstra kærlighed :-) Om nogen bliver smittet af det ene eller det andet i den her tid kommer nok mere and på om bageren har nyst på dit langangsbrød, du køre bus med 20 syge, deler kaffe og krus med 10 kollegaer osv. osv.

Tag dig ikke af den "forsømte bruger", der er vel en årsag til hans nick, konstant støjende, oftest negativ og altid belærende!!!

Fin anmeldelse☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det wr hende. Har mødt hende sidste år på smut besøg hos dem i Valby. 

Hun er piv fræk og med på anal m.v. 

Prisen er ikke billig med 100% det værd

Jeg gav 2000  fuldpakke. Sex dog med kondom incl anal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...