Hop til indhold
Midtvestagurken

Erotisk massage hos Johanna i Herning

Recommended Posts

https://massage.side6.dk/tantrastudioherning

Jeg havde længe overvejet et besøg i Tantrastudio Herning og nu er jeg rigtig glad for at jeg endelig gjorde alvor af det og besøgte den søde og sexede Johanna. 

Jeg havde været i tvivl om det ville være en lidt flad fornemmelse at der ikke indgår samleje, og om jeg ville gå derfra med den tanke at det kunne jeg have ordnet selv uden at skulle betale. 

Denne tvivl blev fuldstændig gjort til skamme. Johanna er utrolig sød, kærlig og fræk. Straks fra jeg ankom begyndte hun at kysse mig på halsen og kinden, og da jeg efter et bad lagde mig på maven på madrassen på gulvet, gik hun igang med at massere mig med hele sin krop på den mest ophidsende måde. Efter at jeg havde vendt mig om, fortsatte dette på forsiden af kroppen, hvilket gjorde sin virkning på min lille ven som begejstret tog i mod hendes berøringer..

Johanna selv er absolut ikke lukket for berøring. Der er ganske få "no go's" og hun markerer dem på en meget meget sød og lidt fræk måde, så det ikke føles som en afvisning men tværtimod virker æggende. 

Det fascinerende er egentlig at netop det at der ikke indgår egentlig samleje virker meget ophidsende. Jeg har aldrig før været så tæt på fornemmelsen af samleje uden at der var tale om samleje. 

Hun var åben for berøring overalt på kroppen undtagen direkte på fissen og åben for kys undtagen direkte på munden. Det sidste lyder måske mærkeligt hvis ikke man har oplevet det, men netop de der lige ved og næsten kys på munden, plus gensidige  kys på kinder, ører, hals, kys på hendes bryster, næsten-69 med fuld udsigt til fissen, mens hun masserede min pik med sine bryster...Det var æggende og ophidsende som sjældent ellers, og resulterede i en stærk og meget tilfredsstillende udløsning.

Johanna er en meget meget sød pige, og meget let at tale med. Jeg nød meget vores afsluttende samtale. 

Var jeg 25-30 år yngre ville jeg lægge mig under hendes vindue og synge serenader indtil hun accepterede at gifte sig med mig. Nu må jeg nøjes med at besøge hende igen når hun vender tilbage til Herning i marts. Hun er der en uges tid endnu, så hvis du har overvejet et besøg men ligesom mig var lidt usikker på konceptet uden samleje, så smid tvivlen væk, og kom afsted. 

Om det er rigtig tantra eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på,  men at Johanna kan noget særligt med sin krop og sin væremåde og sin måde at være tilstede på, det er sikkert og vist. 

Hun påstår at hun ikke altid er så sød, men det har jeg svært ved at tro på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...