Hop til indhold
Guest NordjyskStodder

Ung flot thai massør / Sussy - Storvorde

Recommended Posts

Guest NordjyskStodder

Flot dame - formodentligt i 40erne, men flot og med fine bryster og en smule maveskind (det var ikke noget der fik betydning for mig). Der er måske 2 kvinder...

 

Fik for 1500 en massage med sex uden gummi. Hun fik også massage. Eneste kritikpunkt er at hun kom massageolie på den nyvaskede pik, så blowjob et var noget anstrengt og overfladisk ;

 

Pigen: 9 - flink og imødekommende og en fin krop med noget muskulatur.

Stedet: 10 diskret sommerhus med bad og spabad samt 2 rum

Massagen:  Gennemsnitlig

Overordnet: 8 - første gang fuld pakke har været en helt fin oplevelse for mig. Kan godt anbefales.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
spirillen555 skrev, 1 time siden:

Men tak for at oplyse mig hvor jeg IKKE skal gå hen:)

 

ja... ked af at sige det og nu kommer der nogle på banen og siger mig imod ....

men det sker langt mere end du tror .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
NordjyskStodder skrev, for 5 timer siden:

Flot dame - formodentligt i 40erne, men flot og med fine bryster og en smule maveskind (det var ikke noget der fik betydning for mig). Der er måske 2 kvinder...

 

Fik for 1500 en massage med sex uden gummi. Hun fik også massage. Eneste kritikpunkt er at hun kom massageolie på den nyvaskede pik, så blowjob et var noget anstrengt og overfladisk ;

 

Pigen: 9 - flink og imødekommende og en fin krop med noget muskulatur.

Stedet: 10 diskret sommerhus med bad og spabad samt 2 rum

Massagen:  Gennemsnitlig

Overordnet: 8 - første gang fuld pakke har været en helt fin oplevelse for mig. Kan godt anbefales.

 

HEJ MED DIG.

Ironi kan forekomme, men så du også den unge pige, for i min optik er en medio 40 ikke ung??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder
Aalborg skrev, for 5 timer siden:

HEJ MED DIG.

Ironi kan forekomme, men så du også den unge pige, for i min optik er en medio 40 ikke ung??

Det er vel ris til egen røv at jeg ikke har linket til annoncen. Så ville du have set at det er annoncen jeg referer til og at det ikke hænger 100% sammen med anmeldelsen. 

 

Haven god aften ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...