Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Skal ti l lemvig. Er der nogen, der har nogenlunde friske oplysninger/oplevelser fra en Rom Skole udenfor byen eller Storegade i Lemvig.

Ydelser, priser, hvem træffer man der?

Skrevet

Hende i ved Rom gl. Skole har jeg besøgt en enkelt gang. Ganske udmærket massage. Hun er faktisk en meget flot pige på omkring de 40 vil jeg tro. God krop.. Utrolig godt HJ som afslutning  - pris 700kr for 1 time inkl HJ. Jeg er ikke klar over om man kan få mere hos hende.

Der er kommet en ny thai nede i Lemvig by. Den hedder Golden Lotus Massage, den har jeg ikke prøvet endnu. 

Skrevet
ice-matrix skrev, for 10 timer siden:

Hende i ved Rom gl. Skole har jeg besøgt en enkelt gang. Ganske udmærket massage. Hun er faktisk en meget flot pige på omkring de 40 vil jeg tro. God krop.. Utrolig godt HJ som afslutning  - pris 700kr for 1 time inkl HJ. Jeg er ikke klar over om man kan få mere hos hende.

Der er kommet en ny thai nede i Lemvig by. Den hedder Golden Lotus Massage, den har jeg ikke prøvet endnu. 

Det er tidligere beskrevet herinde at man kunne få FP hos hende ved Rom gl. Skole, men om det stadig gælder, er der måske andre der kan svare på?

Har selv været fristet af et besøg

Redigeret af Midtvestagurken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.