skrivemabbi 103 Skrevet 24. Januar, 2019 Skal ti l lemvig. Er der nogen, der har nogenlunde friske oplysninger/oplevelser fra en Rom Skole udenfor byen eller Storegade i Lemvig. Ydelser, priser, hvem træffer man der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ice-matrix 0 Skrevet 26. Januar, 2019 Hende i ved Rom gl. Skole har jeg besøgt en enkelt gang. Ganske udmærket massage. Hun er faktisk en meget flot pige på omkring de 40 vil jeg tro. God krop.. Utrolig godt HJ som afslutning - pris 700kr for 1 time inkl HJ. Jeg er ikke klar over om man kan få mere hos hende. Der er kommet en ny thai nede i Lemvig by. Den hedder Golden Lotus Massage, den har jeg ikke prøvet endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 26. Januar, 2019 (edited) ice-matrix skrev, for 10 timer siden: Hende i ved Rom gl. Skole har jeg besøgt en enkelt gang. Ganske udmærket massage. Hun er faktisk en meget flot pige på omkring de 40 vil jeg tro. God krop.. Utrolig godt HJ som afslutning - pris 700kr for 1 time inkl HJ. Jeg er ikke klar over om man kan få mere hos hende. Der er kommet en ny thai nede i Lemvig by. Den hedder Golden Lotus Massage, den har jeg ikke prøvet endnu. Det er tidligere beskrevet herinde at man kunne få FP hos hende ved Rom gl. Skole, men om det stadig gælder, er der måske andre der kan svare på? Har selv været fristet af et besøg Redigeret 26. Januar, 2019 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg