Hop til indhold

Recommended Posts

Ny bruger !!! Så må du jo starte bilen op og undersøge det nærmere....Pigerne i Herning arbejder formentlig meget godt, da det er langt væk fra Mekka - Vejle og Fredericia...så at hun ikke bliver omtalt herinde er måske fordi kunderne er begyndt at holde sine oplevelser for sig selv og ikke udbasunere alt på nettet...respekt for det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går, kunne ikke stå for hendes billeder og er man til store babser med de vildeste nippels, bliver mand ikke snydt, jeg blev hurtig fan af dem.... Det er nok et par år siden billederne er taget, men det glemmer mand hurtigt. 

Havde bestilt en 1 times cocktail og startede med en omgang massage, hvilket hun er god til, nå ja, så tænder det mig sku, når en nøgen GP kravler rundt på min krop, med masser af olie... 

Fik et dejligt blow, 69er som tændte hende og så sex i forskellige positioner. 

Hun bor i et lejligheds kompleks med sin kæreste, men han var på job. 

Kommer jeg på de kanter igen, får hun et besøg mere. 

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 32 minutter siden:

Hun bor i et lejligheds kompleks med sin kæreste, men han var på job. 

Kommer jeg på de kanter igen, får hun et besøg mere. 

LarsB skrev, for 32 minutter siden:

Jeg var forbi i går, kunne ikke stå for hendes billeder og er man til store babser med de vildeste nippels, bliver mand ikke snydt, jeg blev hurtig fan af dem.... Det er nok et par år siden billederne er taget, men det glemmer mand hurtigt. 

Havde bestilt en 1 times cocktail og startede med en omgang massage, hvilket hun er god til, nå ja, så tænder det mig sku, når en nøgen GP kravler rundt på min krop, med masser af olie... 

Fik et dejligt blow, 69er som tændte hende og så sex i forskellige positioner. 

Hun bor i et lejligheds komple kæreste, men han var på job. 

Kommer jeg på de kanter igen, får hun et besøg mere. 

luckyknight skrev, den 27.1.2019 at 23:01:

 

Hvornår var du forbi på dagen,  i forhold til at han var på arbejde? :-) så kan jeg tilpasse mit besøg med håb om han også er på arbejde der

Synes aldrig at det fedt at støde ind i fyren lige meget hvor flink han så end er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 5/2/2019 at 06:53:

Jeg var forbi i går, kunne ikke stå for hendes billeder og er man til store babser med de vildeste nippels, bliver mand ikke snydt, jeg blev hurtig fan af dem.... Det er nok et par år siden billederne er taget, men det glemmer mand hurtigt. 

Havde bestilt en 1 times cocktail og startede med en omgang massage, hvilket hun er god til, nå ja, så tænder det mig sku, når en nøgen GP kravler rundt på min krop, med masser af olie... 

Fik et dejligt blow, 69er som tændte hende og så sex i forskellige positioner. 

Hun bor i et lejligheds kompleks med sin kæreste, men han var på job. 

Kommer jeg på de kanter igen, får hun et besøg mere. 

Det er nok et par år siden billederne er taget, men det glemmer mand hurtigt. er hun blevet tykker eller hænger brysterne mere ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bollebob skrev, for 5 timer siden:

Det er nok et par år siden billederne er taget, men det glemmer mand hurtigt. er hun blevet tykker eller hænger brysterne mere ? 

Hun har taget et par kilo på, men stadig en dejlig GP, hvor man får en fin behandling og er mand til strutttende silikone platter, frem for store naturlige babser, så er hun den forkerte.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 10 timer siden:

Hun har taget et par kilo på, men stadig en dejlig GP, hvor man får en fin behandling og er mand til strutttende silikone platter, frem for store naturlige babser, så er hun den forkerte.. 

Det kunne lyde som om der må være 2 forskellige piger på adressen. Hende jeg mødte, var ikke pigen på billederne, og var spinklere, men med store bryster, som sandsynligvis  havde fået lidt hjælp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 3 timer siden:

Det kunne lyde som om der må være 2 forskellige piger på adressen. Hende jeg mødte, var ikke pigen på billederne, og var spinklere, men med store bryster, som sandsynligvis  havde fået lidt hjælp. 

Det lyder da heller ikke uinteressant, hvordan var behandlingen med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 14 timer siden:

Gad vidst om ikke det er Anny som er tilbage? 

https://annoncelight.dk/showad/311870

Jeg synes det ligner hende meget. Særligt de der brystvorter :wub:

Hvad mener du @LarsB

Der er ikke Anny. 

Hende du linker til var kort tid i Aarhus tilbage i november, hvor jeg ikke lykkedes med en aftale inden hun tog til Karup.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...