Hop til indhold

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hun er blevet anmeldt herinde flere gange - så du kan bare søge efter hende. Hold dig laaangt væk fra hende hvis jeg var dig. Hun har sådan en ghetto-attitude og snakker meget grimt og nedladende om sine kunder. Er der bare den mindste ting der går galt mellem kunden og hende så bliver hun omdannet til sådan en ondskabsfuld respektløs ghetto-tøs. Sidst var der en kunde der fik af vide, at han havde en grim pik (eller noget i den stil) og derfor opførte hun sig sådan Ghetto-agtigt overfor ham. Og på trods af at hun har været i Danmark i rigtig mange år, så har hun stadig ikke lært at snakke dansk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja, det har jeg læst, tænkte om hun måske var faldet lidt ned på jorden, jeg kunne godt tænke mig at prøve hende, hvis hun altså er blevet lidt mere venlig, derfor spørger jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey 

jeg har været der flere gange. Og jeg kan slet ikke genkende hvad nogle brugere skriver. Jeg har udelukkende gode oplevelser, og vil anbefalede dig at besøge hende. Men måske handler det også om kemi og respekt for kvinden. 

Savføren 

Del dette indlæg

Link til indlæg
langefinger skrev, for 9 timer siden:

Nå,jeg er nødt til at prøve hende, hun siger i telefonen at jeg kan få handjob til afslutning, det er da en start, smiler

Hun er fantastisk sød.. har fine lokaler og taler pænt.. 

giver skøn massage. Opfør dig ordentligt, så er hun superskøn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
langefinger skrev, for 9 timer siden:

det lyder dejligt, var det muligt for dig at få lidt fisse,er hun god til det

Med mig gik hun hele vejen, men er ikke sikker på det er noget alle bliver tilbudt. Tror rigtig meget at det er noget med kemi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Savføren skrev, for 2 minutter siden:

Med mig gik hun hele vejen, men er ikke sikker på det er noget alle bliver tilbudt. Tror rigtig meget at det er noget med kemi. 

Hvor længe er det siden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...