Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en af de meget HELDIGE der vandt i Frække Tanja's julekalender, det udløste en gevinst med en ½ time elskov. (og jeg som aldrig vinder ).

og hvilken ½ time det blev, der var ikke noget med, at det bare skulle overstås, hun var på hele tiden, og viste, at hun nød det & gav mig en uforglemelig stund, tak tak 1000 tak Tanja   (lige hvad jeg trængte til)

Det var med masser af kys, kæl, nusse, kramme og berøringer fra begges side, ikke noget med berøringsangst her, det var intenst og dejligt fra start til slut. (lige som jeg ka li det)

Jeg syntes faktisk hun var flottere  i virkligheden end på billederne, selv om de nu ligner meget godt og så har hun et sødt dejligt smilende ansigt, en rigtig charmetrold, der viser hun elsker sex. (og så er det squ da også det perfekte job, at ha. Både at få sin sexsult stillet & få penge for dét )

hun havde dejlige bløde patter, der sad rigtigt flot, der blev ældet godt og jeg fik dem mast ned i ansigtet (dejligt), jeg glemte desværre at pikken også ville ha været i nærkontakt med dem, det bebrejdede dén mig også for, hele vejen hjem, tænk at jeg kunne glemmme det.

Hun fik oven i købet selv flere orgasmer (måske fake, men så er hun i hvert fald en god skuespiller osse) men det tændte mig jo, at hun viste så meget nydelse, af mine anstengelser og så er det jo egenligt ligegyldigt, om det er fake eller ej, jeg kunne jo ikke se forskel, men nu var jeg osse nattens første kunde og hvis hun nu ikke har haft sex med kæresten der hjemme, så er det vel ikke helt umuligt, at en lille Liderlig tøs som hende, også skulle kunne få en orgasme med en kunde, selv med en gammel mand som mig, bare man er tilstrækkelig LIDERLIG, og det virkede hun til at være.

Så her går I ikke fejl i byen, hvis I vil ha Valuta for skillingerne, hun yder til fulde, oven i købet med tungekys, men det kræver nok, at du er vel soigneret, hun havde selv lige taget en frisk pastel eller noget, så det var dejlgt, det kunne jeg jo selvfølgelig også ha gjort, men det tænke jeg ikke lige på (havde dog børstet tænder), var egenligt heller ikke klar over, at jeg skulle opleve at få tungekys, det gider pigerne, jo som regel ikke, ja de fleste gider jo ikke engang kysse og bryder sig heller ikke rigtigt om, at blive kysset, men sådan var det ikke her, her blev jeg både kysset og fik lov til at kysse hende, alt det jeg ville og det elsker jeg, sex er squ ikke det samme uden kys, vel  Drenge & Piger? 

1611808572_etparomfavner.png.7f5a7bb9a3823de2685dac4b71d6eb16.png

Så Tak @Frække Tanja, det var squ Rigtigt Dejligt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Min mand og jeg må tage os sammen og besøge den frække kvinde.

Jo mere vi ser og læser om hende, jo mere trækker det i os efter en hygge time med @Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 30 minutter siden:

Min mand og jeg må tage os sammen og besøge den frække kvinde.

Ja, jeg syntes også jeg har læst et sted at hun er til piger, så gør da det,

såvidt som jeg husker det, så skrev hun noget om, at kvinden kunne komme gratis med, når bare manden betalte fuld pris (det er jo altid ham der skal betale), så ka I hygge jer sammen på manden bekostning.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åååh et passende skriv. Det var menlig VIRKELIG dejligt :wub: jeg nød det FULDT ud og jeg hverken kan eller vil fake. Og hvad skulle jeg os det for når safterne yderst gerne kommer frivilligt :D

Tak for det varme skriv, præcist som jeg husker det også <3

Tak Leo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, 1 time siden:

Min mand og jeg må tage os sammen og besøge den frække kvinde.

Jo mere vi ser og læser om hende, jo mere trækker det i os efter en hygge time med @Frække Tanja

Uuh glæder mig allerede :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 27 minutter siden:

Ja, jeg syntes også jeg har læst et sted at hun er til piger, så gør da det,

såvidt som jeg husker det, så skrev hun noget om, at kvinden kunne komme gratis med, når bare manden betalte fuld pris (det er jo altid ham der skal betale), så ka I hygge jer sammen på manden bekostning.:lol:

Præcist sådan er dealen hos mig for kvinder. 

Og hvis du tænker over det er det jo manden der altid går rundt med pungen, så kun passende Han betaler :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh ja, Tanja er fræk, varm og med en god lydkulisse. Desværre er mit GP-budget brugt for januar, får nemlig lyst til at hendes våde fisse omkring minitimeren. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Præcist sådan er dealen hos mig for kvinder. 

Og hvis du tænker over det er det jo manden der altid går rundt med pungen, så kun passende Han betaler :wacko:

OK jeg tager da gerne denne opfordring op,,, 

Hvem altså kvinde vil med mig til et lille frækt besøg, hos denne dejlige Tanja fræk 

Ja du kommer jo åbenbart gratis med, så må du selv overveje om du er med på en kigger eller selv vil deltage aktivt i legen,,, 

1+1 is 2,,, 2 is me and you 

2+1 is 3,,,, 3 is family 

***1 Tanja Fræk 2 Hunter 3 Jane doe***

Og ja jeg er jo en gentleman og betaler hele gildet,, jeg går rundt med pungen,, den skal jo tømmes engang i døgnet,, helst,,, min pung er ikke helt tom endnu,,, ha ha ha 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 27 minutter siden:

OK jeg tager da gerne denne opfordring op,,, 

Hvem altså kvinde vil med mig til et lille frækt besøg, hos denne dejlige Tanja fræk 

Ja du kommer jo åbenbart gratis med, så må du selv overveje om du er med på en kigger eller selv vil deltage aktivt i legen,,, 

1+1 is 2,,, 2 is me and you 

2+1 is 3,,,, 3 is family 

***1 Tanja Fræk 2 Hunter 3 Jane doe***

Og ja jeg er jo en gentleman og betaler hele gildet,, jeg går rundt med pungen,, den skal jo tømmes engang i døgnet,, helst,,, min pung er ikke helt tom endnu,,, ha ha ha 

 

Hehe. For at dealen gælder skal jeg lege og slikker på mis. Kigger hun på koster det lure gebyr :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 16 minutter siden:

Hehe. For at dealen gælder skal jeg lege og slikker på mis. Kigger hun på koster det lure gebyr :D

Ja ok bevares,, så blir det jo nok nødt til at være en kvinde som også er til kvinder,, men ellers er min pung jo ikke helt tom endnu,, den regner jeg jo med at du nok skal få tømt, både på den ene og den anden måde, ha ha ha :D

Knus Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Hehe. For at dealen gælder skal jeg lege og slikker på mis. Kigger hun på koster det lure gebyr :D

Der er ikke mange som har meldt sig på banen,,, enten så sover de eller også er der gået på druk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden:

Ja da,,, jeg ville som nok heller ikke kunne klare 2 piger på en gang,, 

Tror,, eller rettere Ved at jeg har rigeligt om ørene i dit frække selskab :rolleyes::D

 

Det er nok os ganske passende ved første date at vi er alene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...