Hop til indhold

LouLou fræk tøs i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været sammen med hende her flere gange,

https://annoncelight.dk/showad/238886

Hun er virkelig fræk og en vild oplevelse. 

Er man til lidt store piger, er hun en oplevelse værd. 

Vil ikke gå i så mange detaljer, men hun er pengene værd, og giver et fantastisk blow. 

God fornøjelse.

Skrevet

Jeg kan give Pedro ret, hvis man er til store kvinder, der gerne vil misbruges :twisted:

Jeg har besøgt hende flere gange, hvor hun lader hoveddøren stå åben, så man bare kommer ind til hende, hvor hun er står klar i det aftalte outfit, der normalt for mit vedkommende er corsage, hofteholder, strømper og stiletter samt maske og remme, så hun kan blive bundet til sengen, når vi kommer dertil :P

Ellers ligger udstyrspakken klar til fri afbenyttelse: piske og dildoer, så er der dømt frilege til vi begge er totalt færdig og jeg tror, at man skal værd meget hård, før der kommer et nej fra hende - jeg har endnu ikke fået et og jeg er gået stålet :D

Skrevet

Ca 180 cm og noget til gården og gaden :biggrin:

Skrevet
Sødmand skrev, for 7 timer siden:

Må man tage hende analt? 

Ja for 300 ekstra, men lægger hun ikke op til at prisen falder ved gentagne besøg? Når hun skriver 1500 for 1. besøg ?

Skrevet

Men hun er virkelig med på meget og gode venner med Per Ziedler gangbangs

Skrevet
Pedro38 skrev, den 23/1/2019 at 15:54:

Vil ikke gå i så mange detaljer, men hun er pengene værd, og giver et fantastisk blow. 

Hvorfor ikke? Hvorfor er det så sjældent, at anmeldere vil gå i detaljer. Og, så ofte, at man "ikke vil gå i detaljer"?

H V O R F O R ?

//Manfredo

Skrevet
Manfredo skrev, 1 time siden:

Hvorfor ikke? Hvorfor er det så sjældent, at anmeldere vil gå i detaljer. Og, så ofte, at man "ikke vil gå i detaljer"?

H V O R F O R ?

//Manfredo

Måske  handler  det  om  den  intimitet  der  har  været  mellem  2 mennesker og  heldigvis  ikke  alle  der har  behov  for  at  uddybe  alt. 

Skriv  til  hende  hvis  du  mangler  lidt  oplysninger 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Måske  handler  det  om  den  intimitet  der  har  været  mellem  2 mennesker og  heldigvis  ikke  alle  der har  behov  for  at  uddybe  alt. 

Skriv  til  hende  hvis  du  mangler  lidt  oplysninger 

Ja. Måske. Det vides jo ikke.

Nej, jeg mangler ikke oplysninger i denne sammenhæng. Undres bare over formuleringen. Som ofte er præcist den samme: "vil ikke gå i detaljer". Det er underligt.

//Manfredo

Skrevet
Manfredo skrev, for 1 time siden:

Ja. Måske. Det vides jo ikke.

Nej, jeg mangler ikke oplysninger i denne sammenhæng. Undres bare over formuleringen. Som ofte er præcist den samme: "vil ikke gå i detaljer". Det er underligt.

//Manfredo

Der er jo tit bestemte formuleringer som går igen inden for en bestemt boldgade. Det gælder også herinde, hvor man ligesom udvikler et særligt sprog, og gentager de samme vendinger 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.