Hop til indhold
Pherros

3 Thai massage steder Aalborg: Patcharapa, Yaya og K&K

Recommended Posts

Havde noget ondt i ryggen og lidt ekstra penge på lommen her i weekenden og besluttede mig til at skulle besøge Patcharapa massage da jeg har set flere gode anmeldelser af stedet. Desværre var der kun to ældre thai damer sidst i 40’erne på arbejde denne dag, men tænke jeg lige så godt kunne prøve når jeg nu alligevel var i byen.

Det blev en forbløffende ringe oplevelse. Elendig massage og en massør der ikke kunne tage et nej tak til ekstra for gode vare. Hun var såmænd venlig nok men blev så træt af hendes forsøg på mer salg at jeg stod på gaden efter 35 min af den aftalte time.

Patcharapa Massage:
Stedet: 7 (Ikke særlig diskret, men pænt og rent med mulighed for bad)
Massøren: 4 (Thai dame sidst i 40’erne der så lidt brugt ud og kun forsøgte at sælge ekstra. Venlig)
Massagen: 1 (Værste massage jeg nogensinde har fået, Værdiløs)
Ekstra: ? (Ved ikke)

Jeg forsøgte nu YaYa massage for at slippe af med mine rygsmerter. Gennemsnitlig ”stressrelief” massage, men massøren var sød og havde en glad personlighed, så jeg endte med fuldpakke.

YaYa Massage:
Stedet: 6 (Meget lidt diskret, men pænt og rent med mulighed for bad)
Massøren: 6 (Pæn thai først i 30’erne, dog med en del ekstra kilo. Sød, smilene og boblende personlighed)
Massagen: 5 (Gennemsnitlig af hvad jeg har oplevet)
Ekstra: 6 (Indlevende og entusiastisk)

Nu mere let om ”hjertet” men stadig med ondt i ryggen, forsøgte jeg K&K thai massage. Supermassage, jeg kun en gang tidligere har oplevet bedre, og det blev bestemt ikke mindre godt af at massøren var en køn pige sidst i 20’erne med et skælmsk blik i øjet.

K&K Thai Massage
Stedet: 8 (Diskret, rent og pænt med mulighed for bad, og har gode parkerings muligheder)
Massøren: 8 (Pæn pige sidst i 20’erne, med et glimt i øjet og en venlig/glad personlighed)
Massagen: 9 (Den anden bedste massage jeg nogensinde har fået. Stræk, dyb sport massage)
Ekstra: 6 (Ingen fuld pakke, men et godt BJ med øjenkontakt)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
Pherros skrev, for 3 timer siden:

Ekstra: 6 (Ingen fuld pakke, men et godt BJ med øjenkontakt)

 

Hvad gav du for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pherros skrev, den ‎23‎-‎01‎-‎2019 at 15:40:

Havde noget ondt i ryggen og lidt ekstra penge på lommen her i weekenden og besluttede mig til at skulle besøge Patcharapa massage da jeg har set flere gode anmeldelser af stedet. Desværre var der kun to ældre thai damer sidst i 40’erne på arbejde denne dag, men tænke jeg lige så godt kunne prøve når jeg nu alligevel var i byen.

Det blev en forbløffende ringe oplevelse. Elendig massage og en massør der ikke kunne tage et nej tak til ekstra for gode vare. Hun var såmænd venlig nok men blev så træt af hendes forsøg på mer salg at jeg stod på gaden efter 35 min af den aftalte time.

Patcharapa Massage:
Stedet: 7 (Ikke særlig diskret, men pænt og rent med mulighed for bad)
Massøren: 4 (Thai dame sidst i 40’erne der så lidt brugt ud og kun forsøgte at sælge ekstra. Venlig)
Massagen: 1 (Værste massage jeg nogensinde har fået, Værdiløs)
Ekstra: ? (Ved ikke)

Jeg forsøgte nu YaYa massage for at slippe af med mine rygsmerter. Gennemsnitlig ”stressrelief” massage, men massøren var sød og havde en glad personlighed, så jeg endte med fuldpakke.

YaYa Massage:
Stedet: 6 (Meget lidt diskret, men pænt og rent med mulighed for bad)
Massøren: 6 (Pæn thai først i 30’erne, dog med en del ekstra kilo. Sød, smilene og boblende personlighed)
Massagen: 5 (Gennemsnitlig af hvad jeg har oplevet)
Ekstra: 6 (Indlevende og entusiastisk)

Nu mere let om ”hjertet” men stadig med ondt i ryggen, forsøgte jeg K&K thai massage. Supermassage, jeg kun en gang tidligere har oplevet bedre, og det blev bestemt ikke mindre godt af at massøren var en køn pige sidst i 20’erne med et skælmsk blik i øjet.

K&K Thai Massage
Stedet: 8 (Diskret, rent og pænt med mulighed for bad, og har gode parkerings muligheder)
Massøren: 8 (Pæn pige sidst i 20’erne, med et glimt i øjet og en venlig/glad personlighed)
Massagen: 9 (Den anden bedste massage jeg nogensinde har fået. Stræk, dyb sport massage)
Ekstra: 6 (Ingen fuld pakke, men et godt BJ med øjenkontakt)

 

OKAY hvordan var det at skyde den af i øjet  på hende fra kock massage ++

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 45 minutter siden:

Findes K&K længere? Jeg finder ingenting der hedder det når jeg søger på Google......

Hvad var adressen?

Måske det er S&K på Vesterbro? 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pellem

Nej nej, K&k på wilmoesvej. Måske den har skiftet navn til “thai me up”? Når jeg søger på begge navne kommer de ihverfald frem på den adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pellem skrev, 1 time siden:

Nej nej, K&k på wilmoesvej. Måske den har skiftet navn til “thai me up”? Når jeg søger på begge navne kommer de ihverfald frem på den adresse

Finder værken Thai me up eller wilmoesvej i aalborg. Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pellem

Ku intet finde på annoncelight men søgte og fandt denne tråd og K&k ligger godt kan jeg se. Bare søg på dem, det er i Aalborg. Jeg var bare nysgerrig efter hvad jeg kunne få for omkring 500. Willemoesgade 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pellem
BigDaddiz skrev, for 3 minutter siden:

Nu fandt jeg den så. Den har nok skiftet navn igen til Lisa massage....

Det var nok også lige så godt når man læser denne:

 

Annonsen nu lyder: https://annoncelight.dk/showad/270116

Ja det kan jeg godt se nu. Men søger jeg på google efter de to andre kommer de nu nok frem. Må gå ud fra det er samme lokaler så. Fine priser 

men forstår ikke dette og det andet indlæg, det er helt forskellige oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
BigDaddiz skrev, for 5 timer siden:

Findes K&K længere? Jeg finder ingenting der hedder det når jeg søger på Google......

Hvad var adressen?

Jeg mener, at K&K thai massage lå i Kjellerupsgade. Jeg besøgte nemlig en sød thai pige i 20’erne i noget der mindede om en privat lejlighed der. 
 

Jeg er 99,9 % sikker på, at det var K&K. Hun havde nemlig også to annoncer med forskellige billeder på. 
 

Den er der desværre ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pellem
The Dark Knight skrev, for 32 minutter siden:

Jeg mener, at K&K thai massage lå i Kjellerupsgade. Jeg besøgte nemlig en sød thai pige i 20’erne i noget der mindede om en privat lejlighed der. 
 

Jeg er 99,9 % sikker på, at det var K&K. Hun havde nemlig også to annoncer med forskellige billeder på. 
 

Den er der desværre ikke længere.

Ved en google søgning kommer k&k ellers op på Willemoesgade 6. Men kan læse der er forskellige oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...