Hop til indhold
Guest Rockhard

Nina / Lemvig / Fjaltring

Recommended Posts

Er det hende der har været i Bøvling? Mener hun kaldte sig selv for Drilly, hun havde også en utrolig flot krop og ret store kunstige bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Kørte den lange vej ud til Fjaltring tæt på Vesterhavet - for at møde helt fantastiske Nina. Nina er en meget sød og smilende Thai med en total lækker krop og nogle pænt store bryster som er 100 % naturlige.

Dejlig fræk massage hvor hun bruger hendes nøgne krop og bryster til at få en meget fræk stemning bygget op - og det lykkes i den grad.

Der var ingen tvivl - det blev til FP.. 1000

hun var helt igennem tilstede, sexet våd  og meget meget mere....

rigtig god fornøjelse ...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Nina for godt en uge siden og må sige, at hun slet ikke er min type. Det er samme Nina, som også har været i Lem ved Skive, men her var der for meget konkurrence fortalte hun, så derfor var hun rykket til Fjaltring. Hun havder rod i aftalerne og var i det hele taget ikke særlig nærværende - nu var det jo også i jagten på en "erstatning" for lækre Ten i Vejle, så det er nok også tæt på mission impossible, for til dato har jeg ikke mødt nogen så lækker som hende.

Hun er væsentlig ældre end det hun udgiver sig for - gætter på medio 40 og kan ikke tage store jern. Det gjorde åbenbart lidt ondt på hende - selvom jeg altid er forsigtig og ikke voldsom, ihvertfald var det tydeligt, at hun syntes det gjorde ondt - og det er naturligvis total turn off for mig. Vi skal jeg begge nyde det synes jeg. 

Stedet er ikke så lækkert og jeg kan med sikkerhed sige, at gentagelse ikke kommer til at ske.

Besøgt lørdag Drily - og hold da op....læs anden anmeldelse. Midtvestagurken ovenfor henviser til Drily - men billederne i den annonce er SLET IKKE hende jeg mødte :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...