Hop til indhold
Jørgensen

Gå-i-byen-steder for voksne 40+ på Sjælland

Recommended Posts

Hejsa alle gode mennesker,

Kender I nogle steder, hvor man kan gå i byen og danse/feste, selvom man er over 40 år - måske endda over 50 år? … Og jo, selvfølgelig kan man gå i byen alle steder, men jeg tænker på steder, hvor man ikke falder over skoletaskerne i indgangen...

Damhuskroen kender jeg, og også Mojo, men så heller ikke flere.

Sjælland, inkl. Kbh.

På forhånd tak for jeres forslag :-)

/ Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt, at du skriver dette.....jeg var i byen efter et par julefrokoster....og lad mig sige det på den pæne måde; nattelivet har ændret sig! ;-)

Der er 100-vis af barer med musik, søde piger - osse på vores alder!

Var ikke forbi Dammeren,  men det sted tror jeg osse har set bedre tider...jeg var mere til Skovridderkroen. Pigerne var bare mere lækre der ;-)

Men tilbage til spørgsmålet; jeg ved sgu' ikke hvad jeg skal sige, så jeg lytter med her.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, den ‎2019‎-‎01‎-‎23 at 00:23:

Sjovt, at du skriver dette.....jeg var i byen efter et par julefrokoster....og lad mig sige det på den pæne måde; nattelivet har ændret sig! ;-)

Der er 100-vis af barer med musik, søde piger - osse på vores alder!

Var ikke forbi Dammeren,  men det sted tror jeg osse har set bedre tider...jeg var mere til Skovridderkroen. Pigerne var bare mere lækre der ;-)

Men tilbage til spørgsmålet; jeg ved sgu' ikke hvad jeg skal sige, så jeg lytter med her.......

Lyder da super interessant med de 100-vis af steder, du oplevede i nattelivet. Kan du nævne navnet og ca. lokaliteten på bare et par stykker af dem? Jeg selv er nemlig helt blank :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 9 timer siden:

Lyder da super interessant med de 100-vis af steder, du oplevede i nattelivet. Kan du nævne navnet og ca. lokaliteten på bare et par stykker af dem? Jeg selv er nemlig helt blank :-(

100-vis har jeg godt nok ikke set..... men der er da et par stykker alligevel. Cafe Victor, Lusso,  Baltazar (lige omkring Kongens Nytorv/Hovedvagtsgade), Dandy i Dronningens Tværgade og som blev nævnt Skovridderkroen. Der er en del andre barer i indre by, hvor man kan være heldig der ikke er fyldt op med mennesker i 20'ne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 24 minutter siden:

Der er en del andre barer i indre by, hvor man kan være heldig der ikke er fyldt op med mennesker i 20'ne. 

Vi vil godt kneppe de unge tøser, men fandme om vi gider høre på deres ævl :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Karma-Klubben - hvor der danses tidligere og byder ind med et voksent publikum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

Karma-Klubben

Er jeg den eneste der finder det navn en kende for skræmmende til sådan et sted? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, for 6 timer siden:

Er jeg den eneste der finder det navn en kende for skræmmende til sådan et sted? :shock:

Nope, i get it:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
DETH skrev, den 30/1/2019 at 11:57:

Vi vil godt kneppe de unge tøser, men fandme om vi gider høre på deres ævl :biggrin:

Klasse svar og ja så sandt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, den 30/1/2019 at 11:57:

Vi vil godt kneppe de unge tøser, men fandme om vi gider høre på deres ævl :biggrin:

Hæhæ, det behøver "vi" vist heller ikke. De steder, som omtalte aldersgruppe frekventerer, plejer at spille så høj musik, at samtale er svær/umulig, og dermed drukner deres ævl også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det er osse ligeggyldigt med snak, det er sex vi vi, have med dem, de kan sankke med deres venner..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 1/2/2019 at 16:52:

Hæhæ, det behøver "vi" vist heller ikke. De steder, som omtalte aldersgruppe frekventerer, plejer at spille så høj musik, at samtale er svær/umulig, og dermed drukner deres ævl også :)

Ikke snakke om deres "musik", bare jeg går forbi en Joe and the juice får jeg lyst til aflive mig selv :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, den ‎2019‎-‎01‎-‎23 at 00:23:

 Skovridderkroen.

Men Skovridderkroen lukker kl. 23 (i følge stedets hjemmeside), så hvordan er det lige, at man "går i byen" dér?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 30/1/2019 at 01:29:

Lyder da super interessant med de 100-vis af steder, du oplevede i nattelivet. Kan du nævne navnet og ca. lokaliteten på bare et par stykker af dem? Jeg selv er nemlig helt blank :-(

Café Victor er vel en klassiker... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det vigtigste spørgsmål for en fyr som mig må være, om det muligt at score en milf er sådant sted..?

eller er de ligeså svære at score som de unge tøser..? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Procrastinator skrev, den ‎08‎-‎04‎-‎2019 at 00:40:

Nu er jeg selv for ung til at gide den alders-/målgruppe :D

Men jeg ved da fra min kollega, at Natdisk skulle være ret fedt og populært for 40+.
Det foregår ofte inde i Underhuset på Halmtorvet, og jeg kan se, at de også har arrangementer i Lille Vega.

Se evt. nærmere her: https://www.facebook.com/Natdisk/ 

Jeg kan anbefale Natdisk. Super koncept, og altid med en stor overvægt af festglade kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...