Hop til indhold
BrystLover

Thaimassage - med eller uden?

Recommended Posts

Jeg har flere gange besøgt thaiklinikker, hvor de på hjemmesiden kun har reklameret med massage (og ikke intimmassage). Alle gange har jeg ved besøget smidt alt tøj, inklusive underbukser, i håb om at hun fatter vinket med en "vognstang" og de fleste gange er det også lykkes at få en happy ending, men jeg tænker, om det er en fornærmelse mod de piger, som ikke tilbyder HE?

Vil det være mere respektfuldt at beholde underbukserne på, og så håbe at hun selv tilbyder ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg har flere gange besøgt thaiklinikker, hvor de på hjemmesiden kun har reklameret med massage (og ikke intimmassage). Alle gange har jeg ved besøget smidt alt tøj, inklusive underbukser, i håb om at hun fatter vinket med en "vognstang" og de fleste gange er det også lykkes at få en happy ending, men jeg tænker, om det er en fornærmelse mod de piger, som ikke tilbyder HE?

Vil det være mere respektfuldt at beholde underbukserne på, og så håbe at hun selv tilbyder ekstra?

En fornærmelse? Det kan det være i massøsens hjemland, hvis hun er nystartet. Men det fleste af dem som når til Danmark, er nok det modsatte af jomfruer.

De finder ud af det, dækker dig med et håndklæde, hvis de har problemer med det de ser :D

Men du kan jo prøve at beholde underhylerne på, og se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange besøgt thaiklinikker, hvor de på hjemmesiden kun har reklameret med massage (og ikke intimmassage). Alle gange har jeg ved besøget smidt alt tøj, inklusive underbukser, i håb om at hun fatter vinket med en "vognstang" og de fleste gange er det også lykkes at få en happy ending, men jeg tænker, om det er en fornærmelse mod de piger, som ikke tilbyder HE?

Vil det være mere respektfuldt at beholde underbukserne på, og så håbe at hun selv tilbyder ekstra?

De forventer at du tager det hele af, nogle steder får du midlertidigt et håndklæde over.

Har kun været eet sted hvor de ikke selv har spurgt om ekstra, ud af ca. 200 besøg!

Så tag bare det hele af, så er det op til massøren at dække dig til.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det prøvede jeg faktisk på et af mine allerførste thaibesøg, uerfaren som jeg var. Pigen fniste, som kun thaier kan fnise, mens hun pegede på mine underhejsere. Da de var rene, uden huller eller med Mickey Mouse på, kunne jeg nok gætte, at hun ville have dem af.

Jeg har aldrig siden skulle give anledning til den misforståelse :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, jeg vil sige jeg har oplevende det som borende X, de beder ofte om at man smider underbukserne...

personligt beholder jeg mine på, så må de bede om at jeg tager dem af, med mindre jeg har besøgt stedet før....

kun et sted jeg har besøgt, hvor de ikke bad mig om at smide de sidste tøj....

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med tidligere indlæg.

Mine erfaringer er, at jeg smider det hele som udgangspunkt, og så siger de fra, når underbukserne er tilbage.

Efter flere besøg med god kemi har jeg oplevet at det bliver afsluttet med HJ, som en del af behandlingen. Det er ekstra dejligt, så bliver jeg fast kunde, dejligt hver gang, og hyggeligt - for jeg nyder det og hun for tillæg til massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Det er meget meget meget meget meget meget meget meget få thaiklinikker som ikke har min. et HJ på menuen. Ud over olieplaskeri og rygnusseri.

Jeg har stadig til gode at besøge et thaisted hvor flagstangen ikke er blevet tilbudt pudset

Så underbukser eller ej. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...