Hop til indhold
Diskusprolaps

Analsex anyone ?

Recommended Posts

Har haft stor fornøjelse af at bruge Sugardaters, med pauser på siden, næsten siden starten.

Dog synes jeg at det er yderst sjældent at analsex har været på programmet. Er det bare mig eller har I andre mere held med kombinationen, Sugarbabe + analsex.

Søger 3kantsområdet i det jyske, Fyn og København, jobbet sender mig lidt rundt omkring.

Kom gerne med links til babes på Sugardaters, hvor I har været heldige med analsex, tak for hjælpen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om det er hende som er der igen

Men der er en profil aktiv med det navn nu

Men hun svarer ikke og har ikke noget foto

Redigeret af Elskov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 1 time siden:

De fleste har været til anal

Nå ok , har ingen mødt som er til det ?

Jo strawberrey ellers ikke  

Redigeret af Elskov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elskov skrev, 1 time siden:

Nå ok , har ingen mødt som er til det ?

Jo strawberrey ellers ikke  

3 af dem har profiler endnu, men vil vil ikke liste profilnavne. Det er jo ikke sikkert, de vil reklamere med det eller have anal med alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, 1 time siden:

3 af dem har profiler endnu, men vil vil ikke liste profilnavne. Det er jo ikke sikkert, de vil reklamere med det eller have anal med alle 

ja og det kan enhver så sige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring siger mig at nogle er til det mod lidt ekstra betaling. Andre vil lige se en an dvs mødes en gang eller to inden de siger ja til anal da det kræver tillid osv. Enkelte vil ikke hvis din pik er over middel da de måske ikke er så erfaren på det område. Så må man nøjes med at pille lidt i den ende, når man er godt udrustet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...