Hop til indhold
The human

Pretty Betty Middelfart

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/226700

Hej folk. Var forbi her den anden dag. 

Havde skrevet en lang historie om det. Men blev slettet da jeg lagde det op. Måske min nye telefon der drilleri. 

Men korte fortælling 800 kr. For 30 min. Hun havde tidligere sagt ekstra 300. Hun lagde op til det om Aften. Gav hende 300. Og alligevel tiggede hun om en 100 kr. Mere. 

Gav massage der var det mest smerte fulde jeg før har fået. Plus to købe rasler, da hendes hånd smuttede i olien. 

Kunne høre hende snakke med en mand i stuen.. Stort turn off. 

Suttede komdom på den slappeste diller ever. Pakket ind i papir.. Og alligevel mange spytte pauser i papir. 

Hen i doggy midt i luften. I den mest ubehagelige krampe stilling. Gik ikke mange pump før jeg forslog at sikke hende. Men nej, måtte først efter sex. Hun . Lagde mig på seng. Da jeg troede hun ville ride men nej. Gav en hurtigt handjob..gik stærk. Og. Bom overstået. Tænkte vi skulle. Nå to omgange. Men nej. Det. Var for varmt nu for hende, så jeg kunne tage tøj på for det var slut. Og så gik hun ud på wc. 

Sad i bilen 14 min efter betaling. 

Området er fint :8

Pigen 7-8

Sex - 4 

Hj. 6

Renlighed 8

Kommer ikke igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...