Hop til indhold
J@n38

Få en fræk oplevelse for livet

Recommended Posts

Du skal aldrig acceptere at betale noget på forskud. Du finder alt for mange eksempler på folk herinde, der er blevet snydt på denne måde.

Derudover ser man ikke ofte en dansk GP som vælger at lægge billeder ud med ansigt på så det i sig selv gør også at jeg bliver lidt mistænkelig ved annoncen.

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 7 minutter siden:

Er denne pige reel nok? Jeg har prøvet at skrive til hende. Men hun siger, at hun skal have halvdelen på forskud for at besøge mig. 

Hun siger at hun nok skal komme. 

Aldrig som i ALDRIG skal du betale forud. 

Alle kan jo sige at de nok skal komme og være nok så søde og sexede inden betalingen falder. Vi har desværre hørt det gang på gang også fra gutter der lige troede at denne pige var anderledes og mere reel......

Hvis du har det på skrift og ønsker at anmelde annoncen (da det er imod annoncelights regler at kræve forudbetaling) kan det ske i link til øjne under selve annoncen på siden. Du skal kunne vedhæfte bevis (billede af besked eller gemt mail osv.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forudbetaling, kun mail som kommunikation og falske/lånte billeder - er alle indikatorer for at du skal holde dig langt væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Forudbetaling, kun mail som kommunikation og falske/lånte billeder - er alle indikatorer for at du skal holde dig langt væk. 

Samt at annoncen allerede er slettet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...