Hop til indhold

Sara eventyrpigerne

Featured Replies

Skrevet

Mit arbejde var så flinke at sende mig til Sorø og iøvrigt lige sørge for jeg havde en time mellem 2 møder, og hvad skal man så lave i Sorø. Man skal besøge sara:wub:

Skarpt skåret med en kongerøv. Rigtig flotte bryster med de fineste vorter, der er lige til at bide i. Der er lidt fyld i læberne og extensions, men ellers så så havde gud (eller Allah) sku en god dag dag hun blev skabt. 

Sexen var god og professionel. Blow var med gummi og ikke det bedste jeg har fået, men det er ikke det jeg primært kommer for heller. Hun er ikke bange for man rør og slikker og heller ikke noget med tidskiggeri. Alt i alt en god halv time med en sød pige.

Og til dem der går op i det, så er hun vist ikke etnisk dansk(jeg vil ikke hænges op på det, men er næsten sikker). For mig var det bare en bonus:)

http://eventyrpigerne.dk/girls/sara/index.php

Skrevet

Enig i alt det ovenstående. Jeg var dog ret glad for hendes blow, men jeg plejer nu heller aldrig at være specielt begejstret for et BJ. Så måske er hun bare på niveau med alle andre. :D

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.