Hop til indhold
ASP123

Sugardater.dk - billede af dig selv?

Recommended Posts

Hey.

Som ny i det her game tænker jeg det er lige i overkanten at sætte en billede ind af mig selv på sugardaters.dk. Kan man overhovedet få skabt noget kontakt uden billeder? Tænker man kan kommunikere over snapchat inden man mødes så man lige kan se hinanden an. Men at alle andre kan gå ind og finde et billede af mig som sugardaddy er sku grænseoverskridende. Hvad har I gjort? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I tidernes morgen satte jeg også et ansigtsbillede ind af mig selv, det skabte en del kontakter.  

De fyre som ingen billede har, dem gider jeg ikke og bruge tid på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Sødtøs skrev, for 46 minutter siden:

I tidernes morgen satte jeg også et ansigtsbillede ind af mig selv, det skabte en del kontakter.  

De fyre som ingen billede har, dem gider jeg ikke og bruge tid på

Også min erfaring. Intet billede, ingen kontakt. Sugardaters er jo et lukket forum, man skal være medlem med billede for at kunne se andres billeder. Og et medlemskab koster immervæk 3-400kr. Det er udelukkende babes der kan se dig, ikke andre daddy’s. Så der er vel ingen risiko for at nogen der ikke selv tager chancen kan se dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 8 minutter siden:

'Det er udelukkende babes der kan se dig, ikke andre daddy’s. Så der er vel ingen risiko for at nogen der ikke selv tager chancen kan se dig?

Det er nu ikke korrekt.. Man kan ændre om man vil søge på Boytoy eller SugarBabe.

Så mænd kan sagtens se de andre mænd. Også selvom man ikke er betalende medlem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Cogb skrev, for 2 minutter siden:

Det er nu ikke korrekt.. Man kan ændre om man vil søge på Boytoy eller SugarBabe.

Så mænd kan sagtens se de andre mænd. Også selvom man ikke er betalende medlem.

Jeg var ikke klar over man kunne ændre søgekriterierne efter man har oprettet sig som medlem-_-

Men vi er vel enige om at man ikke kan se andres billede hvis man ikke selv har billede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 1 minut siden:

Jeg var ikke klar over man kunne ændre søgekriterierne efter man har oprettet sig som medlem-_-

Men vi er vel enige om at man ikke kan se andres billede hvis man ikke selv har billede?

Det er jeg ikke klar over... Jeg har altid haft billede på min profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Cogb skrev, Lige nu:

Det er jeg ikke klar over... Jeg har altid haft billede på min profil

Også mig:)

Det ved jeg fra de piger uden billede jeg skrev til. De kunne ikke se mit billede før jeg åbnede mit;)

Så selv om du ændrer dit søgekriterie til toyboy kan du stadig ikke se de andre daddy’s med mindre du selv har billede-_-

(tror jeg nok)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht billede - lad nu være med at bruge dit profilbillede fra Facebook....

Har oplevet et par gange at piger fra lokalområdet har brugt deres FB billede og så falder man tilfældigvis over dem i et eller anden tråd på FB - og så er man ikke særlig anonym mere.

Som den seriøse sexkunde jeg er, lister jeg bare videre og glemmer alt om det - men det er det jo nødvendigvis ikke alle der gør. Har mødtes med en sugarbabe, som jeg havde genkendt på Facebook, hun var kun glad for at jeg fortalte det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra SD "Spørgsmål og Svar":

Hvis du er betalende medlem, kan du undlade profilbillede og stadig se andres billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...