Hop til indhold
sydvinden

"privat" / "amatør" i Flensborg

Recommended Posts

Vil gerne henlede de ærede brødres opmærksomhed på andre /yderligere muligheder.

Ved siden af de mere etablerede sites som f.eks. sexnord.de, fairgirls.de mv. er der også en del "private" annoncer på almindelige annoncesider. Jeg har i sær erfaring med markt.de og quoka.de, hvor den seneste dog kræver noget tålmodighed.

Helt nemt er det heller ikke på markt.de, men der er lidt mere bidt. Her er links til Flensborg-området (man kan nemt angive bynavn + søgeradius, her 25 km, søgerubrik "Sie sucht Ihn"):

https://erotik.markt.de/flensburg/anzeigen/sie-sucht-ihn/?radius=25

https://erotik.quoka.de/sie-sucht-ihn-erotik-/

Jeg fald over denne her:

https://erotik.markt.de/sie-sucht-ihn/was+sind+deine+wuensche/a/ad3c7118/

Du skal oprette dig som bruger på siderne, men det er nu ganske uproblematisk, og der kan bruges fantasinavne. Jeg har været der et stykke tid, og i sidste uge fik jeg kontakt med "Annith / Christin". En pige som er noget yngre end mig, men til gengæld lidt højere :-)

Lidt skriveri frem og tilbage, der gik et par dage med det, jeg havde næsten opgivet det, da hun svarede sådan lidt henholdende, også på konkrete forespørgsler, men mandag eftermiddag lykkedes det at få aftalt en tid.

Hun er "privat", hendes egen lejlighed i den nordlige del af FL, ok / pænt område, adressen havde jeg fået pr. mail / besked, så jeg var spændt på om det overhoved ville blive til noget .... Hun havde medsendt et billede, som dog ikke helt svarede til beskrivelsen i annoncen, så jeg var lidt skeptisk - men alt viste sig at være korrekt.

Aftalen var 80,- / EUR for 1 time, men det blev til næste to. Hun virker noget amatøragtig, afslappet tøj, men er rar at være sammen med. Lejligheden virkede noget "ungdommelig", lidt rodet, men på den hyggelige måde og ok ren.

Detaljerne skal jeg spare jer for :-) men jeg kan ikke klage over behandlingen. Hun beskriver sig selv som "mollig" = fyldig, det vil jeg ikke kalde hende. Hun har et par kg for meget - men det har jeg også. Og med en højde på 1,80 cm (hun er nok snarere 1,75) er der plads til et par gram her og der....

Efter en fælles kop kaffe og smalltalk lidt indledende gramserier, en kort fælles skyler, og så fik vi afprøvet både den ene og den anden stilling, meget fint blow (øko, resten var naturligvis med ...), dog ikke græsk - hører ikke til mine foretrukne fornøjelser, så jeg kan ikke svare på, om hun er til det. Hun er selv meget fantasifuld og kommer også selv med forslag om det ene og det andet, og er bestemt også interesseret i sin fornøjelse. Alt i alt en meget vellykket eftermiddag ...

 

MEN: Problemet med disse kontakter er dog også noget, man skal have i baghoved:

Siderne kræver registrering, den første kontakt foregår per besked ind på sitet, nogen gange pr. telefon (sjælden).

Ind imellem ønskes der et billede - fare for "samlere" kan ikke afvises.

Man skal kunne tale / skrive nogenlunde tysk, og skal kunne tale (=skrive) for din syge moster - det er mit indtryk, at pigerne får en masse henvendelser, og "overser" en del beskeder.

Men - hvis man er lidt tålmodig, og indstillet på en succesrate på højst 1 eller 2 ud af 10, er det anbefalelsesværdig. Dvs. vi taler lidt mere om langtidsplanlægning, ikke noget med en spontan aftale mens man sowieso handler i Flensborg ...

En del annoncer er helt tydeligt fup, i sær dem "ohne finanzielles Interesse" - her har jeg aldrig fået svar, eller intetsigende svar, hvor der var krav om ansigtsfoto - eller endda "ganz ohne". Spørg mig ikke, hvad "annoncøren" får ud af det, ud over en pæn samling naturfotos - jeg ved det ikke ...

Jeg har som sagt kun erfaringer fra området omkring Flensborg, men der er måske også muligheder i det øvrige Tyskland. Det lykkedes mig endnu ikke at få nærmere kontakt med nogen fra quoka - det stoppede altid efter 2 - 3 beskeder, hvis der i det hele taget kom et svar. Ved ikke om det er generelt, eller om det bare var mig, der ikke faldt i pigernes smag?

På siderne er der også mulighed for at oprette en søgeannonce, gratis - måske prøver jeg det engang :-)   

Håber i kan bruge det til noget fornøjeligt :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greene skrev, for 14 timer siden:

Jeg skulle have brugt mere tid på tysk i folkeskolen. Kan intet tysk :D

Idag gør det ikke så meget, da Google oversæt er din ven ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et par år siden købte jeg jeg en SweetDeal ophold med 3 overnatninger i Goslar og fandt en GP via Hobbyhuren som var klar på, at tilbringe nogle dage sammen med mig.

Kørte noget spændt sydpå en torsdag eftermiddag, aftalen var, at jeg skulle hente hende på en P-Plads i Hildesheim kl. 1800. 

Ankom allerede kl. 1715 og sad og holdt øje med bilerne der kom og kørte, lidt i 1800 kom der en lille blå sportsvogn og ud steg en dame, whauu tænkte jeg, det kunne være godt med en weekend med hende, aftalen var, at hun skulle havde en gul bluse på og en rød jakke over armen, stor var min overraskelse, da hun fremdrog, først en kuffert og så en rød jakke fra bilens bagagerum.

Skyndte mig ud af bilen, hun havde allerede spotted mig, ud fra bilen og jeg nærmest løb hende i møde, fik et stort knus, tog hendes kuffert og jakke, lukkede døren op til bilen, hun steg ind og jeg syntes mig, at få hendes ting i bagagerummet.

Aftalen var, at hun skulle have 500 Euro når vi mødtes og 500 Euro når vi skiltes, og jeg skulle afholde alle udgifter til ophold og mad.

Turen til Goslar gik hurtig, vi talte fint sammen, hun fortalte, at hun arbejde i et indkøbscenter og havde det som en hobby der forsøde hendes tilværelse og at det var første gang hun havde sagt ja til en date over 3 dage, efter en lille time var vi fremme ved hotellet og blev skrevet ind.

Under turen blev der overhovedet ikke talt om noget frækt, hun var nærmest lidt utilnærmelig på det punkt og da vi nåde hotellet, gav hun den som den perfekte hausfrau, på værelset begyndte hun, at pakke sin kuffert ud, alt blev hængt op i skabet, jeg fulgte trop ;) skulle jo ikke stå tilbage.

Mens vi pakkede ud tænkte jeg på, om jeg havde taget fejl, at hun bare ville gøre mig selskab. Som det sidste træk jeg campagnekøleren og et par langstilkkede glas op, og skænkede op, gav hende det ene glas og stålede på en god weekend. Da vi havde sat glasene igen, var der pulselig magi i luften, vi nærmede os hinanden, holdt om hinanden, kyssede og jeg krammede hendes skønne baller som jeg havde beundret hver gang hun bukkede sig efter noget mens vi pakkede ud.

Hun tog mig hårdt i skridtet, og sagde "åhhh, den har lyst til mig" hun gik på knæ og fiskede den frem og jeg fik rt skønt BJ hvor ikke en dråbe gik til spilde, hun pakkede pænt kalorius tilbage i sit skjul, da hun rejste sig op, og sagde, at hun ikke ville spise sammen med en der ikke kunne koncentrer sig om maden, derfor havde hun lettet trykket, men hun ville ikke ugles inden vi skulle ned og spise.

Vi fik spist og gik ind i baren for, at få en drink, og da der var mulighed for en lille dans, var vi på gulvet et par gange, men hun holdt facaden som den pæne hausfrau, indtil vi kom op på værelset, døren var knap lukket, før vi kyssede og hænderne gik på opdagelse, tøjet gled af os begge og hun smed sig på sengen.

Hun så vild skøn og sexet ud, klædt i corsage, bundløse tusser, selvsidder og så havde beholdt stilleterne på og nærmeste råbte "Fick mich Fick mich" hvilket jeg ikke lod mig sige to gange. Hun var var vild i sengen, tog imod i alle tre huller og sådan forsatte det til søndag morgen.

Når vi var på værelset, dyrkede vi sex eller sov og hun var en fræk vildkat, når vi var uden for værelset var hun den perfekte utilnærmelig hausfrau, tror ligefrem, at nogle af de andre mænd på hotellet havde ondt af mig.

Sådan en forlænget weekend løb op i  11-12000 kr , men var alle penge vær ;)  Vi gentog iøvrigt løjerne et par gange, men så fandt hun en kæreste og hun stoppede sin hobbyvirksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...