Hop til indhold
Guest Xtra fyrer søges

Gangbang med uimodståelig og sexhungrende dansk amatørpige på 36 år lørdag d. 26/1 kl. 13-16 i Esbjerg

Recommended Posts

Guest Xtra fyrer søges

Til de frække og liderlige skandinaviske fyre derude: I har nu mulighed for at opleve mig i esbjerg! Jeg er den uimodståelige, frække og sexhungrende Line på 36 år. Jeg inviterer nu til et frækt gang bang-setup i Esbjerg lørdag d. 26. januar fra kl. 13-16.

Jeg har den svaghed, at jeg tænder max på at have flere fyre omkring mig og derfor er jeg helt vild med tanken om, at blive gennemkneppet af en stor gruppe liderlige skandinaviske mænd!

Jeg er 169 cm. høj, vejer 62 kg. og jeg har en dejlig C-skålsbarm, der elsker kærlige og liderlige berøringer. Min mis er altid glatbarberet, velduftende og velsmagende og den ved ikke noget bedre, end at blive slikket længe og frækt af våde og legesyge tunger! Bliver SÅ våd! <3

Jeg er en fræk og kinky pige, altid super frisk og fræk og næsten med på den værste. Jeg har længe leget med tanken om at afprøve nogle forskellige frække setups, med en større gruppe mænd og der er her at DU kommer ind i billedet.

Lørdag d. 26/1 fra kl. 13 tager jeg således imod max 20 liderlige skandinaviske mænd i Esbjerg:

for mere info: 

https://annoncelight.dk/showad/268255

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...