Jambajamba 116 Skrevet 21. Januar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/268381 av av av. Hun ser for vild ud!! Nogle input? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 21. Januar, 2019 Jambajamba skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/268381 av av av. Hun ser for vild ud!! Nogle input? Der ligger 10 anmeldelser af hende på Shemalewiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1431 Skrevet 21. Januar, 2019 Frækkert666 skrev, for 4 timer siden: Der ligger 10 anmeldelser af hende på Shemalewiki Forskellen er at info fra eroguide er ikke så let at snyde med, men anmeldelser fra wikien kan alle være skrevet af hende selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Bogart 19 Skrevet 23. Januar, 2019 Jeg besøgte hende i går. Det var på alle måder et behageligt møde hvor alle hendes oplysninger passede, ja selv billederne var ægte. Hun er kort sagt ikke nogen "snyder" og dertil venlig og nem at snakke med. Fik en fin behandling hvor der ikke blev kigget på uret. Jeg kommer igen. Hvis man er træt af at blive snydt af alle Latinoerne så kan hun absolut anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 23. Januar, 2019 Mr Bogart skrev, for 33 minutter siden: Jeg besøgte hende i går. Det var på alle måder et behageligt møde hvor alle hendes oplysninger passede, ja selv billederne var ægte. Hun er kort sagt ikke nogen "snyder" og dertil venlig og nem at snakke med. Fik en fin behandling hvor der ikke blev kigget på uret. Jeg kommer igen. Hvis man er træt af at blive snydt af alle Latinoerne så kan hun absolut anbefales. Super lækkert!!! hvor stor tror du hun er imellem benene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Bogart 19 Skrevet 23. Januar, 2019 Hun skriver selv 21/5, og det er nok ikke helt forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 23. Januar, 2019 Der ligger nogle videoer af hende på Ashemaletube.com . Synes ikke hendes våben ser skræmmende ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helbo 3 Skrevet 23. Januar, 2019 Ser godt nok indbydende ud. Hvor gamle er billederne? Nogen der ved noget om prisen eks. for 30 eller 60 minutter? og om det er et diskret sted hun holder til? Kan hun anbefales til en novice i forhold til TS? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Bogart 19 Skrevet 23. Januar, 2019 Pris 30 min : 1000, 60 min: 2000 Stedet er ret diskret, rækværk og mure giver en fin diskretion. Billederne virker ikke specielt gamle. De er ok. Ingen tvivl om at hun vil være god til begyndere. Hun er som sagt et rart og venligt menneske, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SteenN. 49 Skrevet 31. Januar, 2019 Hej Har besøgt hende idag i København Hun er en rigtig flot dame men de bedste silicone bryster jeg har prøvet hos ts og kvinder. En rigtig flot krop og en dejlig pik Hun er her til mandag og kommer igen i marts Skal helt sikkert prøves igen da det gik lidt hurtigt idag, havde også glædet mig meget for vi havde skrevet sammen i 3 dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg