torbenb 339 Skrevet 21. Januar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/266077 tlf ender på ...4717 Hun har annonceret i Aarhus et stykke tid. Nogen der har oplevet hende ? I Aarhus eller andre steder ? T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 25. Januar, 2019 Ingen der har besøgt hende ? Hun holder til i Viby. Kun kontakt over SMS. Enderne kunne ikke mødes i dag. Synes at hun ser lækkert ud. Torben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lookingforfun123 1 Skrevet 25. Januar, 2019 Hun er ikke så attraktiv....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 38 Skrevet 27. Januar, 2019 Hej TorbenB. Jeg vovede pelsen, og har skrevet en anmeldelse her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 27. Januar, 2019 Tak banan. Tror jeg trænger meget mindre til at besøge hende nu. Godt at EG fungerer så vi allesammen får bedre oplevelser. skal den ikke flyttes til anmeldelser ? Torben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 38 Skrevet 27. Januar, 2019 Ja det er lidt en skam. Hun har potientiale til at være højt på listen hvis hun havde været meget mere indlevende! Og godt set! Det kan jeg vel ikke selv flyttet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg