Hop til indhold
Pit.

Sumas Wellness Fredericia

Recommended Posts

Nogen beretninger fra stedet her i 2019.

Hvem skal ellers besøges i Fredericia og omegn, har tidligere været i Danmarksstræde og det andet over for Fakta, men det er godt nok 1 år siden, de skal være min. 2 piger på stedet, da vi er 2 der besøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Symas for fjorten dage siden. Bad om engang massage. Fik at vide at det ville koste 500kr så jeg gik pænt igen. Jeg ville nok prøve Heng massage Vejle. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vejle : Pænt og rent : Heng Heng massage,  Dala Thaimassage eller Top thai massage .  Kunne være gode bud : Belle, Beer, Ice, Cherry , Nubila og Lita. 

 Havnegade 13 er også med gode forhold - kender ikke pigerne der er der i øjeblikket. Søg og du skal finde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 19 timer siden:

Vejle : Pænt og rent : Heng Heng massage,  Dala Thaimassage eller Top thai massage .  Kunne være gode bud : Belle, Beer, Ice, Cherry , Nubila og Lita. 

 Havnegade 13 er også med gode forhold - kender ikke pigerne der er der i øjeblikket. Søg og du skal finde :)

Hej

Hvem kan du anbefale af de piger du har nævnt her?

Vh

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smag og behag og andre faktorer spiller ind, men jeg ville vælge Beer / Belle som mit 1. valg. De arbejder samme sted. Især Beer er i en liga for sig selv.

Ice er og et godt valg - samme sted er Ice som jeg ikke kender noget til.

Lita er lidt svingende - kan være lidt genert/sur og tilbageholdende, men kan også være givende, sød og venlig. Har haft gode og en dårlig oplevelse med hende.

Nubila - har skiftet navn til Jasmine - samme sted som Lita. Hun er en lille sød sag med nogle dejlige store ægte bryster m naturlig behåring på missen. Hun er ung og mangler erfaring - men det er min klare opfattelse der er potentiale med den rette oplæring :) 

Men der er masser af andre muligheder i Vejle. Søg på de enkelte piger! Der ligger beskrivelser af mange af pigerne .

Fredericia kunne Danmarksgade 50 også være et bud - men afhænger lidt af dagsformen og de piger der lige er der på dagen.

I Middelfart kan man også ramme en lækker sag på en god dag - men også det modsatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan du ha ret i :) . Skyldes måske, at de gange jeg har været på stedet ikke har fået/mødt det jeg ønskede. Det kan der være flere grunde til, men valgte at køre videre til vejle i stedet.

Valgte så at fremhæve det positive i Vejle - i stedet for det negative fra en lokation jeg ikke har gode erfaringer fra. Beklager!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er massage så skal du booke Anna hos Sumas eller - NamTan,

hvis det er sex så er Surintha hos Sumas rigtig god, eller måske Minne hos NamTan , og ellers er der gode tilbud i Vejle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...