Hop til indhold
Guest Gimbel

K&K Thai Massage Aalborg C

Recommended Posts

Jeg har været forbi. 

Lad os tage det vigtigste først. Man kan få ekstra :-) og placering og indgang er meget diskrete.

Pigen jeg mødte var køn og ung, ikke petit (alderen tør jeg ikke skyde på) - de er tilsyneladende to. 

Der er et massagerum med to “stationer” kun adskilt af et gardin, så det er så, som så med privatlivet.

Hun var sød og indlevende, med små kys. FP var ikke aktuelt, men næste gang som hun sagde... jeg blev spurgt fra start hvad jeg ville have, hvilket er lidt træls i min optik, ligesom pengene skulle lægges op front. Jeg bestilte B2B og afslutning med bj. Alt i alt en fin oplevelse. Kan bestemt anbefales. Eneste lille ting, jeg kom sgu i tvivl om hvad køn hun startede livet med den unge dame. Men det vil jeg lade jer om selv at vurdere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gimbel
Bikgon skrev, for 13 timer siden:

Jeg har været forbi. 

Lad os tage det vigtigste først. Man kan få ekstra :-) og placering og indgang er meget diskrete.

Pigen jeg mødte var køn og ung, ikke petit (alderen tør jeg ikke skyde på) - de er tilsyneladende to. 

Der er et massagerum med to “stationer” kun adskilt af et gardin, så det er så, som så med privatlivet.

Hun var sød og indlevende, med små kys. FP var ikke aktuelt, men næste gang som hun sagde... jeg blev spurgt fra start hvad jeg ville have, hvilket er lidt træls i min optik, ligesom pengene skulle lægges op front. Jeg bestilte B2B og afslutning med bj. Alt i alt en fin oplevelse. Kan bestemt anbefales. Eneste lille ting, jeg kom sgu i tvivl om hvad køn hun startede livet med den unge dame. Men det vil jeg lade jer om selv at vurdere.

Hvad måtte du slippe for det. Hvad gjorde dig mistænkelig med hensyn til køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...