Guest Gimbel Skrevet 21. Januar, 2019 Hejsa. Er der nogen der kender dette sted. https://annoncelight.dk/showad/268334 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bikgon 25 Skrevet 23. Januar, 2019 Jeg har været forbi. Lad os tage det vigtigste først. Man kan få ekstra og placering og indgang er meget diskrete. Pigen jeg mødte var køn og ung, ikke petit (alderen tør jeg ikke skyde på) - de er tilsyneladende to. Der er et massagerum med to “stationer” kun adskilt af et gardin, så det er så, som så med privatlivet. Hun var sød og indlevende, med små kys. FP var ikke aktuelt, men næste gang som hun sagde... jeg blev spurgt fra start hvad jeg ville have, hvilket er lidt træls i min optik, ligesom pengene skulle lægges op front. Jeg bestilte B2B og afslutning med bj. Alt i alt en fin oplevelse. Kan bestemt anbefales. Eneste lille ting, jeg kom sgu i tvivl om hvad køn hun startede livet med den unge dame. Men det vil jeg lade jer om selv at vurdere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gimbel Skrevet 23. Januar, 2019 Bikgon skrev, for 13 timer siden: Jeg har været forbi. Lad os tage det vigtigste først. Man kan få ekstra og placering og indgang er meget diskrete. Pigen jeg mødte var køn og ung, ikke petit (alderen tør jeg ikke skyde på) - de er tilsyneladende to. Der er et massagerum med to “stationer” kun adskilt af et gardin, så det er så, som så med privatlivet. Hun var sød og indlevende, med små kys. FP var ikke aktuelt, men næste gang som hun sagde... jeg blev spurgt fra start hvad jeg ville have, hvilket er lidt træls i min optik, ligesom pengene skulle lægges op front. Jeg bestilte B2B og afslutning med bj. Alt i alt en fin oplevelse. Kan bestemt anbefales. Eneste lille ting, jeg kom sgu i tvivl om hvad køn hun startede livet med den unge dame. Men det vil jeg lade jer om selv at vurdere. Hvad måtte du slippe for det. Hvad gjorde dig mistænkelig med hensyn til køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg