Hop til indhold

Putte fra damerfordig

Featured Replies

Skrevet

Har været der. Er du til en moden dame kæmpe bryster så er det afsted. Hun er mega god og rigtig sød. 

Skrevet
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Hej er der nogen der har været sammen med putte, jeg er helt vild med hendes krop og bryster også tænder hendes alder mig også. Giv meget gerne en melding da hun er på min to do liste. http://damernefordig.com/#putte

For det første vil jeg gi', Babsfan, ret.

Putte hører nok til mindretallet; hun kan li' sit "arbejde". Nyder det - og går, "all in".

Og hvorfor så mindretallet; branchen er jo blevet overrendt af kvinder, som ser det som deres mål, at snyde deres kunder. Hvad man ikke læser om herinde...

Putte er én, som jeg kan sige go' for.

Nyd hende.

Skrevet
  • Author
WhoKnowsWhat skrev, for 1 time siden:

For det første vil jeg gi', Babsfan, ret.

Putte hører nok til mindretallet; hun kan li' sit "arbejde". Nyder det - og går, "all in".

Og hvorfor så mindretallet; branchen er jo blevet overrendt af kvinder, som ser det som deres mål, at snyde deres kunder. Hvad man ikke læser om herinde...

Putte er én, som jeg kan sige go' for.

Nyd hende.

Eneste minus er at hun arbejder tirsdage, og når jeg lige er på øen er det som regel en weekend. 

Skrevet

Ha! Det problem har jeg også. Tirsdag er en rigtig dårlig dag for mig. 

Skrevet
Babsfan skrev, for 4 minutter siden:

Ha! Det problem har jeg også. Tirsdag er en rigtig dårlig dag for mig. 

Du kan vist snakke hende - og træffe aftale udenom tirsdagen...

Skrevet
klinikfuckers skrev, for 15 minutter siden:

Eneste minus er at hun arbejder tirsdage, og når jeg lige er på øen er det som regel en weekend. 

Jeg kan iøvrigt også varmt anbefale Sara på samme adresse. Hun er der lørdage. Hun er p... fræk! 

Skrevet
  • Author
Babsfan skrev, for 25 minutter siden:

Jeg kan iøvrigt også varmt anbefale Sara på samme adresse. Hun er der lørdage. Hun er p... fræk! 

Hun er lidt for bred de forkerte steder. Syntes jeg. 

Redigeret af klinikfuckers

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.