Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre

Har lyst til at købe lokalt i næste uge. Det er længe siden jeg har været på banen og vil høre jer, hvordan står det til i Horsens. Kom bare med det der bare skal prøves og det, der absolut ikke er pengene vær. 

Pfh tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen skrev, for 9 timer siden:

Hej brødre

Har lyst til at købe lokalt i næste uge. Det er længe siden jeg har været på banen og vil høre jer, hvordan står det til i Horsens. Kom bare med det der bare skal prøves og det, der absolut ikke er pengene vær. 

Pfh tak. 

Hej Boss!

Der er ingen steder der er værd at besøge i Horsens, næsten alle er over sidste salgsdag og yder ingen service. Start du bilen for at køre til Vejle der er udvalget stort og service super godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen skrev, for 17 timer siden:

Hej brødre

Har lyst til at købe lokalt i næste uge. Det er længe siden jeg har været på banen og vil høre jer, hvordan står det til i Horsens. Kom bare med det der bare skal prøves og det, der absolut ikke er pengene vær. 

Pfh tak. 

I Horsens 

Smedegade 26

ren sex Amaliegade 30

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der stadig noget i Amaliegade 30. Kan der siges noget om dem der er der?

Til Bossen: jeg er tidligere kommet en del hos Mukda, Sønderbrogade - lige overfor en stor P-plads. Der er 2 - en småfed som ofte er den første der kommer frem - og så Nok, som er slank.

Begge er modne. Ikke sikkert at du kan få fuld pakke hos Nok ved første besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB1 skrev, for 8 timer siden:

er der stadig noget i Amaliegade 30. Kan der siges noget om dem der er der?

Til Bossen: jeg er tidligere kommet en del hos Mukda, Sønderbrogade - lige overfor en stor P-plads. Der er 2 - en småfed som ofte er den første der kommer frem - og så Nok, som er slank.

Begge er modne. Ikke sikkert at du kan få fuld pakke hos Nok ved første besøg.

Amaliegade.

Sidst jeg var der, en mdr siden blev jeg serviceret af en +35 årig thaidame. Fik en halv time massage og superfransk til 500kr 

Der var også en pige fra Afrika på stedet.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...