Hop til indhold

Massage Horsens og ekstra

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre

Har lyst til at købe lokalt i næste uge. Det er længe siden jeg har været på banen og vil høre jer, hvordan står det til i Horsens. Kom bare med det der bare skal prøves og det, der absolut ikke er pengene vær. 

Pfh tak. 

Skrevet

Thana Thaimassage, Beringspladsen, Horsens. Super piger. Indehaveren især. Butikken er opkakaldt efter hende. Så bare kom i gang<3

Skrevet
Bossen skrev, for 9 timer siden:

Hej brødre

Har lyst til at købe lokalt i næste uge. Det er længe siden jeg har været på banen og vil høre jer, hvordan står det til i Horsens. Kom bare med det der bare skal prøves og det, der absolut ikke er pengene vær. 

Pfh tak. 

Hej Boss!

Der er ingen steder der er værd at besøge i Horsens, næsten alle er over sidste salgsdag og yder ingen service. Start du bilen for at køre til Vejle der er udvalget stort og service super godt

Skrevet
Bossen skrev, for 17 timer siden:

Hej brødre

Pfh tak. 

I Horsens 

Smedegade 26

ren sex Amaliegade 30

8000

Skrevet

er der stadig noget i Amaliegade 30. Kan der siges noget om dem der er der?

Til Bossen: jeg er tidligere kommet en del hos Mukda, Sønderbrogade - lige overfor en stor P-plads. Der er 2 - en småfed som ofte er den første der kommer frem - og så Nok, som er slank.

Begge er modne. Ikke sikkert at du kan få fuld pakke hos Nok ved første besøg.

Skrevet
BB1 skrev, for 8 timer siden:

er der stadig noget i Amaliegade 30. Kan der siges noget om dem der er der?

Til Bossen: jeg er tidligere kommet en del hos Mukda, Sønderbrogade - lige overfor en stor P-plads. Der er 2 - en småfed som ofte er den første der kommer frem - og så Nok, som er slank.

Begge er modne. Ikke sikkert at du kan få fuld pakke hos Nok ved første besøg.

Amaliegade.

Sidst jeg var der, en mdr siden blev jeg serviceret af en +35 årig thaidame. Fik en halv time massage og superfransk til 500kr 

Der var også en pige fra Afrika på stedet.

8000

Skrevet
hunteer skrev, for 2 timer siden:

Ved lunden skulle komme en ung thai til fp

Hvad er lunden ?

Skrevet
8000 skrev, for 23 timer siden:

Hvad er lunden ?

et parkanlæg omkring et museum i horsens

Skrevet

Lunden er tæt på Amaliegade og Kattesund

Skrevet

Det er i Amaliegade overfor Lunden, tæt på nr 30

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.