Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvordan vender i wc rullen

Recommended Posts

Guest Flax

Kan det ikke være skide ligemeget, det vigtigste er vel at der er papir af en ordentlig kvalitet. I gamle dage brugte nogen en udtjent telefonbog der blev hængt op, og så kunne man rive en side af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

For mig er det hip som hap......jeg sparer på papiret og bruger begge sider.

Redigeret af Master Bator
Stave-forkert-fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg er rent faktisk pisse lige glad men...Det er ret indlysende at det er tænkt den skal hænge udad 

1) Producenter trykker mønster og farve på lortepaoiret og det ses jo bedst ned overspend / udadvendt 

2) Rent praktisk er det en process hvor de fleste oplever at få lort på fingerne, mindst en gang i livet...... og dem der allerede har prøvet ved underslæb / indadvendt langs væggen ... er lig med lort på væggen ;) 

Hvis du er i tvivl skid på fingeren og prøv det selv ........

 

Redigeret af Candy68

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy68 skrev, for 10 minutter siden:

Hvis du er i tvivl skid på fingeren og prøv det selv ........

 

Hvis du er i tvivl om et våben er ladt, skyder du så dig selv med det for at finde ud af det :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flappen udad så man ikke risikerer at svine væggen til hvis en finger gik gennem det forrige stykke papir :) 

 

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Rullen skal vende iht ens økonomi ??

Jo altså, underslæb eller overtræk 

 - - -  du er simpelthen bare for meget :biggrin::biggrin::biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 40 minutter siden:

Flappen udad så man ikke risikerer at svine væggen til hvis en finger gik gennem det forrige stykke papir :) 

 

- - -  ja sådan noget forfandet lort :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 6 timer siden:

I øvrigt er det pisse provokerende når folk skifter rulle, og den tomme kommer alle andre steder hen, end lige i skraldespanden! :angry:

 

Når rullen med flappen udad er brugt op og der sætte en ny rulle op (naturligvis med flappen udad) - så skal den tomme paprolle aldeles ikke i skraldespanden, men i genbrugsbeholderen til papir, pap mv. !    :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man investerer i et moderne japansk toilet, der både kan spule og tørre helt automatisk, så er man ude over det problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foredraget fra Arne Nielsson handlede Bla om at lave den gode aflevering

fx til en kollega, ven kæreste m.v.,,, 

Og som billedet ovenfor så er det da i højeste grad en god aflevering, og med papiret UDAD :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja.. og når man så er blevet enige, kan man vel så passende kaste sig ud i en ny kamp - Holderens placering (højre eller venstre side af toilettet).  Kæft det kan blive en interessant kamp når en højre og venstre-hånden danner par.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Nu vi er i gang, så melder der sig flere spørgsmål. 

Hvor meget ruller I ud af gangen?

Folder I papiret eller krøller I det sammen?

Synes I også at det er irriterende når de små hår omkring stjernen er ved at gro ud igen, og stubbene river papiret?

Tørrer I begge veje ? Spørgsmålet er nok mest til mændene da pigerne kun tørrer én vej. Eller?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Visti-Vistisen skrev, den 21/1/2019 at 03:10:

Man investerer i et moderne japansk toilet, der både kan spule og tørre helt automatisk, så er man ude over det problem.

Enig - de er vel også på fremmarch.

Det eneste jeg så lige synes der mangler, er en anordning til at afslutte besøget med et sort kys eller to...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Anilingus skrev, for 1 time siden:

Enig - de er vel også på fremmarch.

Det eneste jeg så lige synes der mangler, er en anordning til at afslutte besøget med et sort kys eller to...:D

Det kan den her ordne. 

 

D4752FA9-CFB4-4172-9C18-CF869509A770.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master Bator skrev, for 10 timer siden:

Nu vi er i gang, så melder der sig flere spørgsmål. 

Hvor meget ruller I ud af gangen?

Folder I papiret eller krøller I det sammen?

Synes I også at det er irriterende når de små hår omkring stjernen er ved at gro ud igen, og stubbene river papiret?

Tørrer I begge veje ? Spørgsmålet er nok mest til mændene da pigerne kun tørrer én vej. Eller?

 

Hej

yderst fine og konkrete spørgsmål,,,

kan jo kun snakke for mig selv,,,

Jeg ruller ca 8 ark ud og folder en gang og kører fra baghjulene og så udad,,folder så igen,og samme procedure.En sjælden gang imellem blir der lige foldet en sidste gang og kørt igen,,det er jo sparetider og godt for miljøet mv. ;)

Ja av for satan,,,,

Jeg tører kun den ene vej ,,er højre håndet og ved ikke om det er derfor har prøvet den modsatte ,og det gik helt i kage for mig og måtte hoppe en tur i bad og vaske mig grundigt med sæbe,,:ph34r:

hader bare når man i sin iver nogle gange får revet lidt for hårdt i papiret og det revner,sker som oftest hvis papiret hænger indad,,derfor endnu en god grund til at jeg hænger det udad nu og fremadrettet.:D

Jeg har jeg da prøvet at redde den med at krølle det lidt,men uden den store succes,,der gik lort i den så at sige og i bad med mig ,,,

Kender i det hvis i lige har sat jer og der har været godt tryk på ,så at sige så er det altid der hvor ungerne liiige har tømt den sidste rulle,

og de andre ligger ude i skabet,,,,pis,lortB)

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Master Bator skrev, for 8 timer siden:

Det kan den her ordne. 

 

D4752FA9-CFB4-4172-9C18-CF869509A770.jpeg

Den har en fin rød læbe, men herudover egner den sig vel bedst til forstoppelse i systemet...

Mere noget a la denne indretning, jeg havde i tankerne :D:

goodness-me!.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 20/1/2019 at 18:42:

Mit enkle spørgsmål er altså :

Hvordan vender wc rullen hjemme hos dig/jer :)

Pft Hunter 

 

Mit enkle svar er:

Det kommer helt an på, hvem der udskifter den. Jeg har godt nok aldrig forstået de kæmpediskussioner om i grunden ingenting.

Det vigtigste er vel, at den er der. Og helst Inden for rækkevidde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Mit enkle svar er:

Det kommer helt an på, hvem der udskifter den. Jeg har godt nok aldrig forstået de kæmpediskussioner om i grunden ingenting.

Det vigtigste er vel, at den er der. Og helst Inden for rækkevidde.

Du har så evigt ret,,, men der er bare så meget forskel på mænd og kvinder, derfor opstår der tit store diskutioner om,,, ja nærmest ingen ting :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 27 minutter siden:

Du har så evigt ret,,, men der er bare så meget forskel på mænd og kvinder, derfor opstår der tit store diskutioner om,,, ja nærmest ingen ting :)

Alle kvinder er skøre, så man kan ligeså godt tage hende med de største patter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 57 minutter siden:

Du har så evigt ret,,, men der er bare så meget forskel på mænd og kvinder, derfor opstår der tit store diskutioner om,,, ja nærmest ingen ting :)

Haha, men er det det praktiske, eller er det det arkitoniske udtryk om krav om symmetri? Eller er det det mere mandlige om at kunne skide i fred og bare gribe ud? Jeg er lige glad, bare der inden for rækkevidde er håndgribelige hjælpemidler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...