Hop til indhold
DrDre

Sofia, Bagsværdmodellerne

Recommended Posts

Besøgte dejlige Sofia. Billederne passer 100 procent og ganske kønt ansigt har hun. Hun arbejder er også hos romantica, sexyclub... Bestilte dildoshow og dansk(600 spir). Hold kæft, hvor var det godt:-) Vi tog tøjet af og stod og kælede længe, mens jeg gramsede på hendes baller og store patter. Så lagde vi os på sengen og med hende på knæ, krøb jeg om bag hende, så jeg kunne se hende kneppe sig selv i fissen med dildoen. Frækt syn. Ingen kig på uret eller stress og jag. Efter et stykke tid var det min piks tur sagde hun og med gummiet på, fik jeg prøvet alle de stillinger jeg ville. Kom med et brag. Kort sagt er hun sød, berøringsvillig og med god tid. Stedet er diskret, rent og ganske udemærket, men de andre gudinder kunne godt være mere sprøde(uden at have set dem, kun checket billeder på side6.dk/massage/bagsvaerdmodellerne.dk :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet var et af mine første besøg uden for thaiverdenen. Det er ganske rigtigt diskret, nok et af de mest diskrete steder, jeg har været. Det er også ganske udmærket, men jeg kan godt følge indvendingen med gudindernes sprødhed eller mangel på samme.

Da jeg var der første gang, blev jeg betjent af en pige, der viste sig at være 17 år ældre end angivet i annoncen. Hun var nu skide sød, og de fysiske øvelser var der heller ikke noget i vejen med. Hun fortalte beredvilligt en hel masse om branchen, som lille måbende jeg ikke vidste. Hun kom selv ind på det med alderen og begrundede diskrepansen med, "at branchen var fuld af fup og fiduser", og hvis hun angav sin rigtige alder på tryk, ville hun "aldrig se så meget som skyggen af en kunde".

Det sidste tror jeg nu ikke på.

Hun var som sagt utrolig sød samt imødekommende, og der er uden tvivl også et klientel til piger sidst i 40'erne, så hendes frygt burde være ubegrundet (hun er på stedet endnu, så derfor intet navn).

Selv har jeg aldrig været bange for at gå om bord i modne kvinder, og for mig er alderen ikke så vigtig; det er derimod personen og kemien. Men jeg synes dog, at en aldersunderdrivelse på pænt op mod en snes år er på grænsen, hvis ikke over.

Misforstå mig ikke: Jeg er ikke selv perfekt, hvad bl.a. min vom vidner om. Jeg lægger heller aldrig skjul på, at jeg næsten er fra Væltepeterens tid.

Som sagt, piger: Der er kunder til alle. Hvorfor så ikke stå (mere) ved sin alder? Hver alder har sin skønhed – både ydre og indre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig med dig X. Alderen på partneren betyder faktisk ikke noget. Tennisbold bryster ser flotte ud bag lidt lingeri, men dem med lidt mere jordnær tyngde er dejligere at røre ved. OG så er der jo erfaringen - og erfaringen og lidt rutinen - når vi snakker købe elskov.

Hele samfundet er jo ungdoms fikseret. Prøv at få et fedt job som 30 årig, og som 50 årig. Hvem vælges der? Det er det samme inden for sexindustrien ( kan forøvrigt ikke lide ordet).

Tror aldrig det ændrer sig, og så har de unge piger et problem. Bollebabe, 23 år med faste b..... hvad skal hun skrive? Bollebabe 19 år??? Det er sgu ikke nemt det her 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte dejlige Sofia. Billederne passer 100 procent og ganske kønt ansigt har hun. Hun arbejder er også hos romantica, sexyclub... Bestilte dildoshow og dansk(600 spir). Hold kæft, hvor var det godt:-) Vi tog tøjet af og stod og kælede længe, mens jeg gramsede på hendes baller og store patter. Så lagde vi os på sengen og med hende på knæ, krøb jeg om bag hende, så jeg kunne se hende kneppe sig selv i fissen med dildoen. Frækt syn. Ingen kig på uret eller stress og jag. Efter et stykke tid var det min piks tur sagde hun og med gummiet på, fik jeg prøvet alle de stillinger jeg ville. Kom med et brag. Kort sagt er hun sød, berøringsvillig og med god tid. Stedet er diskret, rent og ganske udemærket, men de andre gudinder kunne godt være mere sprøde(uden at have set dem, kun checket billeder på side6.dk/massage/bagsvaerdmodellerne.dk :?

http://massage.side6.dk/bagsvaerdmodellerne.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...