[email protected] 8 Skrevet 20. Januar, 2019 Hej alle. Hvor finder jeg en god massage med afslutning i Århus eller Østjylland. Gerne en der der kan massere og tage fat , men oså lækkert fræk afslutning. Syntes kun der anbefales thai .. Er der ikke andre der kan anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 20. Januar, 2019 [email protected] skrev, for 2 minutter siden: Hej alle. Hvor finder jeg en god massage med afslutning i Århus eller Østjylland. Gerne en der der kan massere og tage fat , men oså lækkert fræk afslutning. Syntes kun der anbefales thai .. Er der ikke andre der kan anbefales. Tjaaaaah du kunne jo f.eks. prøve, at lægge din efterlysning under tråden efterlysninger Jylland. Mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jkoesbjerg 31 Skrevet 20. Januar, 2019 Jeg har besøgt en pige i Randers, ved ikke om hun er her mere. Hun hed Q 45 Massoer Randers. Hende kan jeg varmt anbefale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 20. Januar, 2019 (edited) Julie fra www.luksusmassage.com kunne måske være, men en mulighed? Hun er jævnligt i Vejle, hos sukkerpigerne. Hun er lidt svær at kontakte over mail, men prøv med SMS. Jeg har besøgt hende, hun er en sød pige. Jeg mener hun er uddannet massør, men prøv at spørge hvilke massagetyper hun tilbyder. Redigeret 20. Januar, 2019 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg