Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har luret med og læst de mange anmeldelser, nu er det min tur til at blande mig, som medlem og aktiv herinde.

Jeg er fra Silkeborg og tog turen til Hadsten i morges. Første kunde og det kan jeg godt lide, så jeg fik hende overtalt til kl 9. Jeg har læste en anmeldelse på hende for nogle mdr siden og har haft hende i tankerne siden og nu skulle det være. Holder på aftalt sted og får nummeret på værelset, spænding i kroppen og gider bare ikke en grim gammel slidt kvinde, ved jo at en kvinde på 41 nok er 50 :-( eller mere :-) Åbner døren og ser en fræk liderlig kvinde på sengen, iført sort net og stiletter, store bryster der er ægte for de hænger, men det er helt okay for hun har nogle strittende vorter, enten fryser hun eller er liderlig. Jeg høre straks at hun er det sidste, frækt sprog og spreder  benene så jeg kan se den glatbaberet kusse, en klit der står som en lille pik. Jeg vil slikke, dykker ned og slikker, hun siger hun skal have betaling først, slikker lige lidt mere, for helvede hun smager godt og den klit, hun spreder benene noget mere, slikker løs. bemærker at jeg tænder på at jeg ikke har betalt endnu. Stopper før jeg går i bukserne, smider tøjet og får ordnet betalingen 1000kr. får hendes ben helt op og kan nu se røv og kusse, pikken står lige ud og pikhovedet siger lige goddag til numsehullet, for helvede har lyst til at banke den op, køre lidt frem og tilbage, kommer alt for hurtigt, men hun er sød, og jeg får lov at ligge godt og varmt oppe i kussen, og der går ikke lang tid så er den klar igen. Fræk oplevelse og kommer igen. Udseende 7-8 alder 40-45 kusse stram og våd flot 9 bryster lidt slappe med lækre vorter 5 pris okay https://annoncelight.dk/showad/178408

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThomasPervert skrev, for 2 timer siden:

Jeg har luret med og læst de mange anmeldelser, nu er det min tur til at blande mig, som medlem og aktiv herinde.

Jeg er fra Silkeborg og tog turen til Hadsten i morges. Første kunde og det kan jeg godt lide, så jeg fik hende overtalt til kl 9. Jeg har læste en anmeldelse på hende for nogle mdr siden og har haft hende i tankerne siden og nu skulle det være. Holder på aftalt sted og får nummeret på værelset, spænding i kroppen og gider bare ikke en grim gammel slidt kvinde, ved jo at en kvinde på 41 nok er 50 :-( eller mere :-) Åbner døren og ser en fræk liderlig kvinde på sengen, iført sort net og stiletter, store bryster der er ægte for de hænger, men det er helt okay for hun har nogle strittende vorter, enten fryser hun eller er liderlig. Jeg høre straks at hun er det sidste, frækt sprog og spreder  benene så jeg kan se den glatbaberet kusse, en klit der står som en lille pik. Jeg vil slikke, dykker ned og slikker, hun siger hun skal have betaling først, slikker lige lidt mere, for helvede hun smager godt og den klit, hun spreder benene noget mere, slikker løs. bemærker at jeg tænder på at jeg ikke har betalt endnu. Stopper før jeg går i bukserne, smider tøjet og får ordnet betalingen 1000kr. får hendes ben helt op og kan nu se røv og kusse, pikken står lige ud og pikhovedet siger lige goddag til numsehullet, for helvede har lyst til at banke den op, køre lidt frem og tilbage, kommer alt for hurtigt, men hun er sød, og jeg får lov at ligge godt og varmt oppe i kussen, og der går ikke lang tid så er den klar igen. Fræk oplevelse og kommer igen. Udseende 7-8 alder 40-45 kusse stram og våd flot 9 bryster lidt slappe med lækre vorter 5 pris okay https://annoncelight.dk/showad/178408

Fryser eller er liderlig, jeg er også sikker på det sidste. Jeg er flittig kunde hos hende og hun bliver ikke mindre liderlig med årene. Thomas kunne du være frisk på et besøg to om hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
anon skrev, for 10 minutter siden:

Billederne er ret universelle. 

Og det betyder..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 11 minutter siden:

Og det betyder..?

Det betyder at billederne kunne være af nærmest hvem som helst. Naturligvis giver de mange hits på tineye. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, den ‎22‎-‎01‎-‎2019 at 01:46:

Så hun er en fusker. 

Nej det er hun ikke, en glædestøs som giver optimalt

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterB skrev, 1 time siden:

Nej det er hun ikke, en glædestøs som giver optimalt

Men hun har fjernet billederne fra annoncen efter denne tråd er oprettet. :huh:

Hvis billederne var af hende kunne hun jo være ganske ligeglad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThomasPervert skrev, den 20/1/2019 at 12:31:

Det lyder ret frækt. Tak for en god beskrivelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 6 timer siden:

Men hun har fjernet billederne fra annoncen efter denne tråd er oprettet. :huh:

Hvis billederne var af hende kunne hun jo være ganske ligeglad. 

Billederne viste jo ingenting. Bare et nærbillede af en fisse. Glem de billeder, de fortæller da ikke at hun var en fusker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterB skrev, for 5 timer siden:

Det betyder da ikke at hun er fake, men at billedet var :-) 

Det vil sige at alle der bruger lånte billeder ikke er fake men kun deres billeder?.

kvinden kan sikker nok være et super besøg værd men falske billeder er og bliver fusk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har hun fået andre billeder på og hun skriver det er hendes egne ;)

De er godt nok lækre. 

Jeg er i splid med mig selv, har lyst men har lovet mig selv aldrig at have sex uden med en GP.

Bliver nødt til at holde det løfte, selvom fantasien om at komme og kneppe hende blindfoldet og uden kondom, tænder mig helt vildt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...