Hop til indhold

Recommended Posts

Altså... Hele ideen med sugardating er vel at jagte en kvinde, ligesom i fyre er ude og fiske. Giv dem line og hiv dem stille ind.

letomgængelig ? Mener du med en som smider alt i hænderne for at knalde med dig, så vil jeg nok anbefale en glædespige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Sødtøs skrev, for 5 timer siden:

Altså... Hele ideen med sugardating er vel at jagte en kvinde, ligesom i fyre er ude og fiske. Giv dem line og hiv dem stille ind.

letomgængelig ? Mener du med en som smider alt i hænderne for at knalde med dig, så vil jeg nok anbefale en glædespige ;)

Næh. Letomgængelig er sød og rar, let at snakke med, også om andet end sex. Selv om man til sidst ønsker at trække trusserne af hende uden alt for stor modstand.

sugardating classic;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen erfaring med sugardating og søgte måske en nem løsning hvor alle er glade ... Nok ikke realistisk og du har ret sød tøs, jeg må op på hesten ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
bungalove skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ingen erfaring med sugardating og søgte måske en nem løsning hvor alle er glade ... Nok ikke realistisk og du har ret sød tøs, jeg må op på hesten ...

 

Søg og du skal finde:) så svært er det altså heller ikke, der er sikkert også søde piger på Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...