Hop til indhold

Søger SB i det sydfynske

Featured Replies

Skrevet

Er der mon nogen der kan anbefale en sød og letomgængelig SB i det sydfynske? 

Ethvert praj modtages med kyshånd!!

Skrevet

Altså... Hele ideen med sugardating er vel at jagte en kvinde, ligesom i fyre er ude og fiske. Giv dem line og hiv dem stille ind.

letomgængelig ? Mener du med en som smider alt i hænderne for at knalde med dig, så vil jeg nok anbefale en glædespige ;)

Skrevet
Sødtøs skrev, for 5 timer siden:

Altså... Hele ideen med sugardating er vel at jagte en kvinde, ligesom i fyre er ude og fiske. Giv dem line og hiv dem stille ind.

letomgængelig ? Mener du med en som smider alt i hænderne for at knalde med dig, så vil jeg nok anbefale en glædespige ;)

Næh. Letomgængelig er sød og rar, let at snakke med, også om andet end sex. Selv om man til sidst ønsker at trække trusserne af hende uden alt for stor modstand.

sugardating classic;)

Skrevet
  • Author

Jeg har ingen erfaring med sugardating og søgte måske en nem løsning hvor alle er glade ... Nok ikke realistisk og du har ret sød tøs, jeg må op på hesten ...

Skrevet
bungalove skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ingen erfaring med sugardating og søgte måske en nem løsning hvor alle er glade ... Nok ikke realistisk og du har ret sød tøs, jeg må op på hesten ...

Søg og du skal finde:) så svært er det altså heller ikke, der er sikkert også søde piger på Fyn

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.