Hop til indhold
estat92

Asiatisk dansk ung nystartet

Recommended Posts

Dennis Nord skrev, for 15 minutter siden:

Jeg følge lige med

Ikke for at være uhøflig.

Men hvorfor er det egentligt at du fortæller os at du følger med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

Men hvorfor er det egentligt at du fortæller os at du følger med?

Men det gør han jo heller ikke - det er faktisk kun dig der følger dette emne her kl 00,14 ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dennis Nord skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har også kikke på profil  :-)  overvejer at besøge hen.. derfor følge lige se om evt det fake billeder

 

Hvis du vil følge med , er der en lille boks i øverste højre hjørne - tryk der og så følger du dette emne ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du vil følge med , er der en lille boks i øverste højre hjørne - tryk der og så følger du dette emne ..

tak for hjælpen, det vil jeg bruge fremmover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener hun har været der i super lang tid, og med mange forskellige billeder... Men kan være jeg tager fejl, men gør jeg ikke, kan hun umulig være 19...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at have læst flere gange at det er svindl og humbug . Pigen der dukker op er langtfra det du ser og meget utilpas med det der er i vente og chaføren er en skummel type.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er en stor risiko for at du bliver skuffet. Det er fake billeder, der er tilknyttet det oplyste nummer. En arabertype og du kan ikke tale med pigen selv...... Har læst et andet sted at pigen dukker op uden at vide hvad der er aftalt :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...