Hop til indhold
Guest BM29

Sexevent sidst på måneden ?

Recommended Posts

Guest BM29

Jeg har ofte haft lysten til at deltage i et sexevent. 

Der er så et event i nærheden af min bopæl, og hos nogle GP´er jeg har haft lyst til at besøge i længere tid . 

Der er så bare lige det problem at eventet finder sted den 30. Januar. 

30. Januar ? 

Der er sku´da ikke mange almindelige dødelige der lige har 2-3000 kroner på kontoen sidst på måneden? 

Eller - jeg har ihvertfald ikke, og jeg tænker andre må have samme problem, og iøvrigt samme lyst til at deltage i sådan et event ? 

Jeg tænker at hvis bare eventet blev rykket 24 timer så ville der være mange flere der ville deltage ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, 1 time siden:

30. Januar er vel lønningsdag ;-) så der bugner kontoen med guld. 

Hvis den bugner d. 30 ,så må det rette udtryk være " godt tømt"  allerede d.3 ikke at misforstå med noget helt andet ,,B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke uddannet stats økonom eller ligende, men hvis dit budget kan klare at undvære x antal kroner først på måneden, kan det vel også klare det sidst på måneden ?

Hvis dit budget ikke har det overskud nytter det jo ikke noget at fyre dem af bare fordi de står på kontoen lige efter der er gået løn ind, for du vil jo stadig mangle dem sidst på måneden inden næste løn ?

Ellers er der kun en udvej, lyt til @People Pleaseren og begynd at spare op til "uforudsete udgifter".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er faktisk super nemt. Pigerne mangler indtjening sidst på måneden....derfor.

Men det er faktisk en dårlig ide at lægge det sidst på måneden - for det giver afgjort færre tilmeldinger. Og der er større risiko for at mændene melder sig til, men ender med at brænde af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først på måneden, sidst på måneden

What ever

Jeg er nøjagtig lige så fattig uanset hvilken dag på måneden vi vælger :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 2 timer siden:

Først på måneden, sidst på måneden

What ever

Jeg er nøjagtig lige så fattig uanset hvilken dag på måneden vi vælger :angry:

Metoo, bro! metoo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 2 timer siden:

Først på måneden, sidst på måneden

What ever

Jeg er nøjagtig lige så fattig uanset hvilken dag på måneden vi vælger :angry:

Metoo :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg er så bare typen der forkæler mig selv, efter ( endnu ) en hård måned på arbejdsmarkedet med at besøge en GP i dagene lige efter der er gået løn ind . Desværre rækker min løn ikke til mere end maks et besøg om måneden, og nogle måneder - slet ikke . 

 

Som jeg læste på Facebook i dag

Det er utroligt at de personer der tjener mest har travlt med at fortælle dem der tjener mindst hvor lidt man kan nøjes med at leve for . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...