Hop til indhold
Guest Aros

Japanske Mika i Århus

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg så, at der havde været en anmeldelse af en japansk pige, og troede faktisk det var hende her, da jeg bestilte tid i den forgange uge/for nogle dage siden.

Annoncen var formet på samme måde, så vidt jeg huskede, men jeg fandt ud af, at det var en pige der hed Yuka.

Hende her kalder sig Mika og Yuka er nu i Kolding fandt jeg ud af.

Men annoncerne er ens og "bagmændene" så sikkert de samme.

https://annoncelight.dk/showad/266885

Man skal bestille tid via mail. Der angives i annoncen, at man skal skrive navn, alder, nationalitet, beskæftigelse, hvor lang tid man ønsker og hvad tid man ønsker, samt gerne sende et foto af en selv med.

Nuvel, nuvel. Jeg skrev nu kun i min mail fornavn, alder, nationalitet, hvor lang tid og hvornår. Foto og beskæftigelse ønskede jeg ikke at bibringe dem oplysninger omkring, og var det et krav, var der andre fisk i vandet.

Det var dog intet krav, det jeg skrev rakte fint til at få en aftale, og kommunikationen var hurtigt og foregik fint på engelsk.

Jeg kom hen til stedet, og det er alt andet end diskret, der hvor det foregår. Jeg vil ikke gå i detaljer af hensyn til at afsløre, hvor det er, men det er ikke diskret.

Billederne er af hende (måske med undtagelse af billede nr. 2), men de er forskønnet lidt. Jeg havde forelsket mig i kroppen på billederne, og den var også lækker i virkeligheden, men ikke helt som på billederne, så de må have lavet noget ved billederne af hende dog, kunne jeg konstatere ;)

Prisen er i absolut den dyre ende, 1300 for ½ time. Det er mellem 2-4-500 kr højere end normalprisen.

Men det tiltalte mig lidt med pigen her, og jeg har ikke noget imod at betale en højere pris end normalen, tilgengæld forventes der så omvendt også meget god oplevelse, når vi er i det prisleje.

Jeg tror ikke pigen er 21 år, som der står i annoncen, men hun er nok i  nærmere i slutningen af 20erne, og det er også fint med mig. Og stadig en dejlig krop, og nogle ægte bryster (b/c-skål), og det er hos mig et plus med ægte bryster.

Hun kan ikke et ord engelsk, stort set, og hun forstår ikke engelsk, selv de mest almindelige gloser forstår hun ikke. Hvordan hun så er havnet i Århus kan man spekulere lidt over :D

Så det var tegnsprog. Og det gik også fint.

Og omvendt må man give hende, at hun havde humor, havde et sprudlende humør, var glad, frist og frejdig.

Sexen var ganske fin, hun var meget medlevende hele vejen igennem. Hun skriver hun tilbyder GFE, det er det også, men med den undtagelse, at hun ikke kysser.

Alt i alt var det et besøg der var ganske fint, jeg har ikke noget at "klage over. Pengene var givet godt ud.

En gentagelse bliver det ikke til, og hvorfor så ikke, når det var rigtig fint. Tjaeh, alternativerne i Østjylland/Århus anser jeg for bedre i de kommende uger i denne høje prisklasse, så vil jeg hellere bruge pengene og energien der. Men derfor var mit besøg hos Mika stadig rigtig fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 15 timer siden:

Hun skriver hun tilbyder GFE, det er det også, men med den undtagelse, at hun ikke kysser.

 

Og jeg konstaterer at der er divergerende opfattelser af, hvad der skal til for at anvende betegnelsen GFE. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Havemand skrev, for 28 minutter siden:

Og jeg konstaterer at der er divergerende opfattelser af, hvad der skal til for at anvende betegnelsen GFE. ;-)

Ja det kan du jo så gøre, og måske bidrage med anmeldelser af hvor du oplever det. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...