cobham 1551 Skrevet 19. Januar, 2019 (edited) Ligner dette ikke - eller tager jeg fejl? Barbara Troede ellers: TheSwede skrev, den 28-09-2018 at 17:43: Som man siger: “All good things must come to an end.” Har lige haft kontakt med Barbara på WhatsApp og hun fortalte at hun og Diana har stoppet i branchen. Øv... Redigeret 19. Januar, 2019 af cobham 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 19. Januar, 2019 She is the Real deal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 19. Januar, 2019 Hej @cobham. Er det samme sted, som Lena og Maya/Mia har været? Jeg har allerede booket. Stoler blindt på Jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IronHead 33 Skrevet 19. Januar, 2019 Nogen der har allerede besøgt hende denne omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1551 Skrevet 19. Januar, 2019 (edited) Tak for tilliden @Miller's Crossing Appreciate Bro! Men læs. Læs for din egen skyld. Og for Barbaras. Der ligger rigtigt meget om hende. Jeg har fulgt Forum i noget, der ligner tre år nu, og meget få navne har været så hypet som netop Barbaras. Og nærmest ingen er blevet udsat for en sådan shitstorm, som hun også blev det på et tidspunkt. Den sidste var i mine øjne dybt uretfærdig og skyldtes, så vidt jeg kunne se, ene og alene, at hun ikke evnede at svare på alle henvendelser, mens trykket var størst og det gik hedest for sig. Men jeg kan have misforstået det. Måske er Barbara bare en, der deler vandene. Du må kende det selv. Dit pseudonym refererer (går jeg ud fra) til, hvad der for mig er en af de fedeste filmoplevelser, jeg har haft. Ever. Jeg har virkeligt svært ved at forstå, at ikke alle andre beundrer den film. Men jeg må bare konstatere, at det gør ikke alle. Sådan er det muligvis også med Barbara. Nogle forguder hende, andre ikke. Men samtidig kan jeg konstatere, at jeg ikke er alene. Hverken med filmen (heldigvis:-). Eller Barbara. Barbara er således, det vil du kunne se, velanmeldt af nogle af de tungeste drenge i klassen (ingen nævnt, ingen glemt, men alle erindret med tak). Barbara er ingen Mia. Men hvem er det? Men hun er supersød og en køn pige til den spinkle side. Og hun har givet mig og mange andre nogle af de fineste oplevelser, der har kunnet opdrives i København i de seneste år. Eneste eftertanke for mit vedkommende: Jeg havde vitterligt ikke regnet med at se hende i DK igen. Jeg ved ikke, hvorfor hun alligevel er her, eller i hvilken forfatning Men jeg vil snarest forbi. Fordi jeg gerne vil høre hvorfor. Og fordi det er Barbara. Cobham Redigeret 19. Januar, 2019 af cobham 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 20. Januar, 2019 Takker for dette indlæg - @cobham. Som altid velskrevet og med den gode blanding af seriøsitet og humor. Og jeg har læst og læst og må forbi hende. Jeg bliver jo også bedre til at finde ud af, hvem der har samme smag som jeg. Og det har nogle af de tunge drenge inkl. dig selv - fornemmer jeg. Og tror jeg på. Og hvor har du evig ret. Mit pseudonym refererer til en af Coen brødrenes første film. Meget undervurderet. Slet ikke så hypet som nogle af de andre. Men så god så god. Scenen med Albert Finney med Danny Boy som musisk baggrund er uforlignelig. Og jeg kender også rigtig mange, der slet ikke er enig med mig her - især kvinder Nå sorry - det er jo ikke et forum for filmanmeldelser. Så jeg tager forbi hende - inden hun tager hjem igen. Og endnu en anmeldelse vil følge herinde - som nok også skal forstå at dele vandene. Og Barbara er nok ingen Mia - men det kan ingen være, og mindre kan altså også gøre det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 20. Januar, 2019 Blot til behagelig orientering så er Barbara ikke i lejligheden i Rødovre, men i NV-kvarteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 20. Januar, 2019 Så mangler vi bare en reunion, hvor Diana også dukker op. Så er 2019 allerede et perfekt år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg